Saturday, March 04, 2006

We hebben nieuwe Blubjes!!!

mmm... beetje raar misschien om deze post direct na de vorige te hebben staan, maar toch. Giljam had me namelijk beloofd toen Blub dood ging dat ik drie nieuwe Blubjes mocht hebben. Die hebben we vandaag gehaald.

Wat zijn ze mini, moeilijk te geloven dat Blub ook ooit zo klein was. We heel leuk, we hebben ook een hele mooie ovale nieuwe kom gekocht. Ziet er echt heel leuk uit.

Zoals je op de foto ziet zijn de Blubjes nog aan het aclimatiseren in een klein zakje, vanavond mogen ze hun hele kom ontdekken.

Op de foto liggen nu nog knikkers, maar ik hoop er zo snel mogelijk allemaal van de mooie grote stenen in te kunnen doen. Die had ik toevallig liggen van de Ikea. Dus nu moet ik binnenkort bijhalen. Vind t er echt heel mooi uit zien!

4 Comments:

Blogger Dirk said...

Dat is, nog een beetje vroeg maar het scheelt niet veel, alvast een duurzaam verjaardagscadeau als deze blubbies dezelfde levensduur tegemoet mogen zien als hun voorganger (voorgangster?).

17:06  
Blogger Nelleke said...

ik denk voorganger, al zou ik niet weten waarom ik dat denk, nooit enig bewijs gehad, weet zelfs niet hoe je dat zou moeten zien bij een vis.

En laten we hopen dat ze even lang leven

liefs Nelleke

23:53  
Blogger Metten said...

Hoe vinden ze onze blubtoy?

11:21  
Blogger Nelleke said...

vooral de plamboom doet t goed.

17:58  

Post a Comment

<< Home