Wednesday, February 08, 2006

7 februari 2006

Gisteren waren mijn ouders 31 jaar getrouwd. Hiermee wil ik ze bij deze nogmaals feliciteren.
We hebben gezellig en lekker gegeten 's avonds, ouderwets met zn vieren want Giljam had cursus.
We begonnen met een voorgerecht van slakken in kruidenboter, daarna ossenhaas in stroganoff saus, pasta, haricots vertes en gevulde tomaatjes eb als toetje bosvruchten ijs, met slagroom, verse bramen en voor de liefhebber een scheutje grand marnier :)

Toen Giljam om een uur of 10 ook aankwam hadden we nog rode wijn, port en vishapjes. En champagne, die kwam van de buren die ook even langswipten om te feliciteren en om te vieren dat hun zoon geslaagd was voor zijn vliegopleiding. Ook gefeliciteerd!

Het was een hele gezellige avond, ik was blij dat ik de volgende ochtend kon uitlapen, en ik had medelijden met Mam en Giljam die niet zo gelukkig waren.

2 Comments:

Blogger Nelleke said...

nee, dat hebben ze al weer een tijdje achter zich, net zoals jullie overigens.

liefs Nelleke

22:05  
Anonymous Anonymous said...

van harte!

16:56  

Post a Comment

<< Home