Monday, July 10, 2006

de laatste loodjes

Even een update over de verbouwing. Het einde komt in zicht. Van de tijd dan, niet van de verbouwing.
Woensdag de 19e gaan we verhuizen, dus voor komend weekend moet het huis zo ver af zijn dat het bewoonbaar is. Helemaal af gaat niet lukken in deze korte tijd, maar we moetyen er ook nog hard aan trekken om het bewoonbaar te krijgen.
Dan volgend weekend hard inpakken in ons oude huisje zodat we woensdag snel over kunnen.
De zaterdag daarom gaan Giljam en ik allebei voor twee weken weg naar NaWaKa, dus inrichten, bewoonbaar maken en klussen zal moeten wachten tot daarna.

Giljam heeft deze week vrij om te klussen, ik moet twee dagen werken, en t is een race tegen de klok.

Dus : wie tijd heeft deze week om een handje te helpen; je bent van harte welkom
Ook de 19e zijn extra mensen nooit weg, dus....

Ondanks alle drukte en stress heb ik er enorm zin in om in mn nieuwe huisje te wonen, strakjes met mn vriendje, mn konijntje en mn twee katjes :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hoi Nelleke wij zitten deze week nog niet vol en volgende week ook niet helemaal dus zeg maar waar je ons bij kunt gebruiken!!!

15:05  
Blogger Nelleke said...

schuren, verven... van alles
wanner kunnen jullie!!!

15:29  
Anonymous Anonymous said...

Hoi!
Ik had gister naar giljam gesmst voor hulp, maar nog niets terug.. Laat maar horen wanneer ik mag komen!
Marleen

10:33  

Post a Comment

<< Home