Wednesday, May 24, 2006

nespresso

Kijk eens naar ons kindje? Is ie niet mooi???
Net gekocht!
Nespresso heeft nu een actie dat je 50 euro terug krijgt op de aanschaf van het apparaat en de makro had een aanbieding. De handmatige Krups 2005 van 149 euro voor 109 euro. Haal daar die 50 euro vanaf en je houd een heel betaalbaar apparaat over.

Oke de cubjes zijn iets duurder. 29 cent per stuk. Dat betekent 50 voor 14,50. En met 50 stuks kunnen wij best een tijdje vooruit.

Giljam en ik wilden al heel lang een espresso apparaat kopen, we hebben zelfs al tijden kopjes in huis. Afgelopen weekend hadden we het er nog over met vrienden. Maar ik had niet gedacht dat we er zo snel een zouden kopen.

maar hij komt wel goed van pas nu met de tentamens :)

Ik ben er zo blij mee!!

even nog wat reclame: www.nespresso.com

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aha en is de koffie lekker?
hhm 29ct per stuk is niet niks inderdaad, zeker niet als je meerdere koppen per dag drinkt :p

21:29  
Blogger Nelleke said...

nee, een kopje na het eten, das genoeg. verder is er nog senseo.

en hij is lekker.. al hebben we nog niet alle smaken gehad

21:51  
Blogger Dirk said...

Wij hebben hier al een tijdje ook zo'n apparaat, zij het een ouder model. Degene die jullie nu hebben, is prachtig in zijn eenvoud, en lekker compact. Hij doet wat 'ie moet doen, niet meer en niet minder. En de cup kan 'ie ook nog zelf opruimen. Mooie vormgeving en functionaliteit! Je hoeft ze trouwens nauwelijks schoon te maken, een groot voordeel t.o.v. andere systemen.
Ik drink het liefst een Ristretto, Herma een Roma.
Voor zover ik weet heeft Nespresso voor de koffie 1 winkel, in de PC Hooftstraat in A'dam. Daar staan koffieverkopers in krijtstreeppak. Hoezo overdreven?

23:23  
Blogger Nelleke said...

hihi, ja de luxe uitsraling wordt wel iets overdreven.

we hebben nog niet alle smaken geproeft, we hebben een proefpakketje gekregen bij het apparaat. tot nu toe is de cosi mijn favoriet.

gelukkig kan je ook via internet bestellen, naar amsterdam gaan voor koffie zou wat overdreven zijn

10:24  
Blogger Metten said...

Nespresso is de bom. Zo. Heb ik ook mijn punt gemaakt (en een impliciet verzoek om een keer bij jullie een bakkie te halen).

13:32  
Anonymous Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Skip Slow Downloads With NZB Downloads You Can Quickly Find Movies, PC Games, Music, Software & Download Them at Fast Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]

12:16  

Post a Comment

<< Home