Friday, April 28, 2006

Nelleke als werkende mens

Ik zit op kantoor vandaag. Ik heb namelijk een nieuwe bijbaan. Twee dagen in de week (maandag en vrijdag) behoor ik ook tot de werkende mensen. Ik werk als administratief medewerker in het ziekenhuis in Dordrecht. Bij het uitzendbureau.
Dit keer echter niet als uitzendkracht maar als degene aan de andere kant van de telefoon.

‘Goedemiddag, met Nelleke van het flex, ik vroeg me af of je morgen misschien een A dienst op C3 zou kunnen draaien?’

Wartaal? Voor mij niet meer.

Alleen vandaag is er niets te doen, blijkbaar zijn er geen mensen nodig, dus nu heb ik tijd over en die tijd kan ik nu heel nuttig besteden door en volkomen onzinstukje op m’n weblog te plakken. Weten jullie in ieder geval dat ik nog leef.

Ik moet nog steeds een verslag van Pasen op m’n blog komen, en dat komt ook zeker nog, maar ik moet nog foto’s ontvangen van m’n teergeliefde broertje.

Verder viert onze scouting-groep dit weekend haar 95 jarig bestaan met vanavond een BBQ, zaterdag een groot feest en zondag een brunch. Natuurlijk staan we daarnaast op de rommelmarkt morgen om oude spulletjes te verkopen (en te kopen)

Dus een druk maar zeker gezellig weekend, waarover later meer

3 Comments:

Blogger Metten said...

Nee, helaas, ik heb morgen al een B-dienst in de MP 0631!

14:28  
Anonymous Anonymous said...

Ik zie in deze blog-editie meerdere beloftes tot nieuws, ben benieuwd!
Wees overigens voorzichtig met het aannemen van bijbaantjes, dit kan effect hebben op de verrekening bij collectieve activiteiten! ;-)
Verder gaat er een gerucht van een op handen zijnde verhuizing....de spanning wordt aardig opgevoerd!

21:28  
Blogger Dirk said...

Die anonymous ben ik hoor, er ging alleen even iets mis met de aanmelding van mijn naam...

21:30  

Post a Comment

<< Home