Friday, March 10, 2006

Ik ben jarig!

Ondergetekende is vandaag 23 jaar jong geworden, en ik wil op deze manier nogmaals iedereen bedanken die me via kaartjes, sms'jes en e mail een felicitatie hebben gestuurd.
Speciaal mn ouders voor de krokussen en Giljam voor de mooie schoenen.
Ik heb nog meer cadeau's en kaarten gemaakt maar deze foto geeft een kleine impressie.
Ik voel me echt jarig. Net taart met kaarsjes en wijn uit 1983 bij mn ouders gedronken en nu lekker slapen, morgen weer een dag.

Ikke ben 23 :)

3 Comments:

Blogger Metten said...

Wijn uit 1983. Idee, idee... :)

11:21  
Blogger Dirk said...

And...what to do with the money...
Do you spend it on eating or on clothing?

21:33  
Blogger Nelleke said...

eeeuuhh... meubels voor straks als we een nieuw huis gevonden hebben

11:22  

Post a Comment

<< Home