Tuesday, March 14, 2006

Mn opstel is af!!

Zoals de titel van deze post al zegt is mn opstel voor dat laatste vak van Schotland af.
Het is nu 00.30, in Glasgow dus 23.30 dus nog net op tijd. Maar eindelijk is ie af!

Nu heb ik dus mn periode Glasgow afgesloten. Dat opstel bleef me maar achtervolgen.
Voor mn andere vakken heb ik inmiddels al cijfers terug een B (very good) een C (good) en een HC (class 2.2 standard). ik heb geen flauw idee waar dat in ons cijferstelsel op slaat, maar t ziet er naar uit dat ik alles wel gehaald heb. Ff afwachten tot de Erasmus t heeft omgerekend.

Nu ga ik slapen, morgen om half 6 op: excursie naar Schiphol. Om half 8 verzamelen op de Uni.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Excursie naar SChiphol?????

10:39  
Anonymous Anonymous said...

Hi Nelleke,
Gefeliciteerd!
Ook nog met je verjaardag. Niet vergeten (dankzij de kalender op het toilet), maar steeds de computer al weer uit (dat gebeurt bij ons nog). Alsnog van harte!
oom George en tante Elly

11:01  
Blogger Metten said...

Goed bezig, Nel!
En nu... ontspan.

12:03  

Post a Comment

<< Home