Monday, August 07, 2006

Terug van vakantie

Zo, 10 dagen Nawaka zijn weer voorbij. het was een geweldige tijd. Heel veel lol gehad, veel gelachen, weinig geslapen en geleerd dat journalist zijn best leuk kan zijn.
De volgende link gaat naar de site van het Nawaka, naar de pagina met de Allemansendjes (het krantje waar ik voor werkte). Dan kan je per dag lezen wat er gebeurde.
http://nawaka.scouting.nl/static/live/allemansendje/
Het was in ieder geval heel leuk. Jammer alleen dat het de laatste twee dagenb hoosde. Hierdoon is een deel van het kamp verregend en ik heb er een forse verkoudheid aan over gehouden. Donderdag avond waren we thuis. Vrijdag was GIljam ziek en ik een beetje. Zaterdag wes Giljam weer iets beter en ik ziek. Zondag ging t wel weer. Dat betekende wel dat we zondag flink moesten aanpoten om ons huisje aan kant te krijgen. Het stond immers nog helemaal vol dozen van de verhuizing.
Gelukking is dat gelukt. De woonkamer is nu opgeruimd. De studeer kamer is efficiƫnt volgestouwd en de zolder ligt ook vol. Maar er kan geleefd worden. Gelukkig maar.
De rest van het opruimen en de verdere verbouwing gaan rustig aan door.

Maar t was heerlijk om vanmorgen om op de bank te kunnen zitten met mn boterham.

Vanavond krijgen we als het goed is omze nieuwe huisgenoten. Onze kittens. We gaan ze hopelijk ophalen als Giljam klaar is met werken. Ik heb er zo'n zin in. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn.

Hopelijk hebben we binnenkort weer internet (via de laptop) dan kan ik weer regelamtig m'n mail checken en mn weblog updaten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home