Friday, June 08, 2007

het laatste nieuws uit het leven van Nelleke

Ja, heel boeiend. Nu eigenlijk niet. Ik heb het redelijk rustig, wat ook wel weer lekker is. Hoewel rustig, das ook maar weer relatief...
Giljam en ik hebben het klussen in huis weer opgepakt. We zijn nu bezig met de hoognodige boekenplanken boven de trap. Ze hengen nu bijna (er moeten er nog een paar gefineerd worden) Dan kunnen we ze gaan vullen. Dat zal vast opruimen in de studeerkamer. Als de planken hangen kunnen we de rest van de studeerkamer opruimen. De studieboeken op hun plek zetten en andere rotzooi en nuttige troep hun plaats geven. Dan kunnen we eindelijk in de studeerkamer zitten!!! En dan kan de luie stoel, die zo lang bij mijn schoonouders op zolder bivakeert, eindelijk komen. Dan ga ik em opnieuw bekleden met een gebroken witte stof en dan lekker in mn luie stoel studeren (Ja dat kan ik!)

Als de studeerkamer af is gaan we eindelijk de inrichting van de kledingkast in de slaapkamer maken. En daarop vooruitlopend heb ik de afgelopen week mijn kleding uitgezocht. Voor diegenen onder jullie die zich geen voorstelling kunnen maken van mijn garderobe. hij is ongeveer 3 keer zo groot als de gemiddelde (schaam) Maar Dinsdag kwam Eefje me helpen om dit naar normale proporties terug te brengen en alle oude - die draag je toch niet meer - kleding weg te gooien. Het resultaat, na twee dagen ploeteren, is dat er 5 volle vuilniszakken beneden staan en er nog bijna evenveel in de kast ligt.
Ik ben heel tevreden over het resultaat, je kan weer stukjes muur zien tussen de stapels door en alles past weer in de kast.

Verder loop ik deze week de avond 4 daagse. Dinsad tot en met vrijdag elke dag 5 kilometer, met scouting mee. Is gezellig! Gek toch dat je dat als kind zo'n enorm eind vond en dat t nu een kort stukje is. Vanavond laatste avond, snoep avond. Kinderen vol met snoep en als t een beetje tegen zit zijknat van de regen. Want dat voorspellen de weersverwachtingen voor vanavond.

De avond 4 daagse is leuk, maar valt wel op een vervelend tijdstip. Kwart over 6 verzamelen., Dus heel snel en heel vroeg eten voordat Giljam thuis is. En pas om 9 uur weer thuis. Wat dat betreft ben ik wel blij dat vanavond de laatste dag is.

Morgen naar de verjaardag van mn nichtje jennifer en dan een lekkere rustige zondag (ahhhhh).... nu ja klussen dan.

Als t weer meezit volgende week een lekkere lange gezellige avond BBQ-en :-)

Oh, en een laatste leuk nieuwtje: 23 juni is de ronde van Texel. Daar ga ik heen met een vriendin!!!! Alles verzorgt VIP via haar werk! Erg gaaf!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nieuwsflits! Laatste avondvierdaagse avond afgelast!
Was een beetje jammer, maar wel op tijd thuis!

12:40  

Post a Comment

<< Home