Friday, March 09, 2007

update

zo inmiddels ben ik al weer een tijdje in bezit van mijn rijbewijs, ik heb ook al een paar keer achter het stuur gezeten en ik begin al aardig te wennen aan onze auto. Hopelijk gaan we as zondag een wat langer stuk rijden zodat ik echt kan wennen. We willen namelijk naar het mureum gaan in Nijmegen (berucht verkeersplein) naar de tentoonstelling 'Herculaneum'.

Verder hebben giljam en ik afgelopen zondag onze verjaardagen gevierd. Was heel gezellig. 's Middags zat de huiskamer helemaal vol. Er kon echt niemand meer bij. Maar wel heel gezellig. 's Avonds kwamen Giljam's vrienden, het was 3 uur toen we eindelijk in bed lagen. Dan is 7 uur opstaan vroeg - ik had medelijden met Giljam, ik had een dag vrij :) )

Giljam had mij die ochtend ook vast mijn verjaardagscadeau gegeven. Ik wilde een mooie ketting die ik had laten namaken in zilver. Maar dat koste veel geld. Daar was ik dus al een tijd voor aan het sparen. Als verrassing had Giljam dat vast laten doen. Kon ik aan iedereen laten zien waar hun cadeaux heen gingen. Hij is echt super mooi!

Helaas gebeurde er ook eits minder prettigs zondag. toen ik 's ochtends de recepten wilde printen verdraaide in mn knie bij het uit de printer halen. Das best onhandig als je de hele dag moet lopen.
Maar goed ik heb me toch zo rustig mogelijk gehouden. Helaas was get gisteren toch nog niet over. Ik ben dus maar even naar de dokter geweest. Die zegt dat ik nog geluk heb gehad. Ik heb alleen aan de binnenkant van mn knie de aanhechting van de band op het bot gekneusd. Maar ik mag voorlopig niet sproten en ik moet rustig aan doen. Lopen als een oud dametje zei hij. Dus dat doen we dan maar. Hopelijk is het wel snel over zo.

Vanavond gaan Giljam en ik waarschijnlijk lekker uit eten bij een italiaans restaurantje in Rotterdam. Maar eerst moet ik vandaag werken.
tot snel!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Nelleke!
Vandaag pas echt jarig. Nogmaals gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van, ondanks dat 'oude dames gedrag'.

Groeten,
Herma

13:40  
Blogger Dirk said...

Voor de oude dame maar ook de jonge heer: het was een leuk feest en het opknapwerk aan het huis was ook weer een beetje gevorderd!

21:15  

Post a Comment

<< Home