Tuesday, March 13, 2007

VROEM!!

Ik heb mn rijbewijs, en wat doe je dan... Rijden dus! Afgelopen weekend was ik al met Giljam naar Nijmegen geweest, naar de tentoonstelling Herculaneum in het Valkhof museum. De tentoonstelling was leuk, alleen veeel te druk.

En jammer was ook dat t zondag zo mooi weer was en wij binnen waren. Maar t rijden was wel heel leuk. Ik heb ook mn eerste parkeergarage gehad.

Vandaag had ik afgesproken om om 2 uur te gaan werken, maar ik had tot 1 uur college. Dat ging is dus niet redden met het openbaar vervoer. Dus zei Giljam; dan neem je toch de auto. Ik heb hem dus 's ochtends naar rotterdam gereden, de auto geparkeerd bij de uni en na college ben ik naar dordt gereden. Ik vondt t best eng, dat wil zeggen, voor ik instapte. toen ik eenmaal reed was t niet eng meer.

Ik was uiteindelijk te vroeg in dordt dus ik kon eerst nog boodschappen doen. En vanavond Giljam weer ophalen.

Ik vind auto rijden echt leuk! zeker nu ik wat meer begin te wennen aan onze auto.

Van het weekend ga ik met Marika en Jel een weekend weg op meidenweekend. dan ga ik rijden :). Ik heb er echt zin in! We gaan naar een huisje in duinrell dus lekker zwemmen in tikibad en wandelen enzo in de omgeving, hoewel dat wandelen er met mijn knie niet helemaal in zit. Maar er is nog veel meer te doen in de buurt.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi Nel,
goed om zo snel mogelijk ook alleen in de auto te zitten. Het is even wennen, maar als je het eenmaal gedaan hebt, word je steeds meer 'autofreak', tenminste zo was het bij mij!

Vroem maar lekker door!

Groetjes,
Herma

20:49  
Blogger Nelleke said...

hihi, dat klopt wel, ik had vandaag een lente bui en wilde eigenlijk mn voortuin gaan verbouwen. Dat gaan nu nog niet want er ligt een hele grote hoop zand in uit het gat dat giljam heeft gemaakt voor de loodgieters - afvoer was stuk - maar k heb wel de kriebeld, en toen baalde ik dat ik geen auto had om naar t tuincentrum te gaan en metteen een boel te halen...

17:04  
Blogger Dirk said...

Hoe was het in Scheveningen enz? We gaan later nog even verder oefenen met een CJ7, off road.

16:32  

Post a Comment

<< Home