Saturday, September 10, 2005

de laatste dag op de camping


Vandaag laatste dag op de camping, en das goed ook. 'T werd namelijk steeds kouder. Vandaag zijn we verhuist naar mn kamer. Foto's van mn kamer van binnen volgen nog. Maar hier nog wel even een ode aan de tent van Jel en Metten. thanx!!!
Net geshopped voor een aantal dingen die we nodig hadden op mn kamer, zoals een lamp op batterijen voor in mn inloop kast en een prullenmand. Heb ook nog een bureaulamp nodig, maar als ik die hier koop heeft ie zo'n rare stekker, dus die moet uit nederland komen, later een keer. Een korte post dit keer want we moeten nu rennen naar het postkantoor, het contract op de post doen.

2 Comments:

Blogger Nelleke said...

Ik ga een engelse lamp kopen en als ik dan in NL terug ben dan stekker ik em gewoon om.

18:12  
Blogger Nelleke said...

Ja helaas al spam, maar ik ben er achter gekomen hoe ik t moet verwijderen

18:12  

Post a Comment

<< Home