Tuesday, September 27, 2005

Het eerste college


De dag na Stirling heb ik lekker uitgeslapen en daarna de plaatselijke H&M verkend. Ook maandag heb ik rustig aan gedaan, toen regende het overigens zo hard dat je voor je plezier ook niet naar buiten wilde.

Vanmorgen was ik om half 8 opgestaan. Mijn eerste college was pas om 10 uur, maar ik moest me eerst nog inschrijven voor werkgroepen, of althans dat dacht ik. Blijkt pas ergens deze week te kunnen en dan via internet, dus was ik wat vroeg. Om kwart voor 10 ging ik op zoek naar het gebouw waar ik college had. Er waren al best veel mensen aan het wachten daar. de collegezaal was veel te klein voor alle mensen die naar binnen wilden dus moesten er mensen op stoelen vooraan zitten. Ik gelukkig niet. Het was een college Cirminal Law and Evidence. Was wel leuk. Was heel erg inleidend net zoals in mijn eerste jaar. Heel veel van wat er verteld wordt weet ik al, maar toch zijn er veel verschillen, en die vind ik heel interessant om te horen. Ben benieuwd hoe de rest van de colleges worden. Morgen het ik een college Sources and Institutions of Scots Law. Lijkt me ook heel leuk

Hierbij een plaatje van mijn voorlopige rooster

0 Comments:

Post a Comment

<< Home