Monday, November 27, 2006

cameretten

Zo, afgelopen weekend een druk, cultureel verantwoord weekend gehad. Vrijdag avond zijn we naar Jochem myjer geweest in kunstmin. Hij speelde hier zijn voorstelling Yeee - Haa!. Geniaal! ik heb echt genoten. Leuk was ook dat halverwege de voorstelling er een vlinder langs vloog waar hij heel erg van schrok, toen was ie wel ff zn concentratie kwijt en moest alleen heel fard lachten. Erg grappig.

Zaterdag zijn we naar de finale van Cameretten geweest is het nieuwe Luxor. Drie finalisten traden daar op. Henk Rijckaert met zijn show 'Loebas', Ellen Dikker met 'Toendra' en Daniel Arends met 'Nu we er toch zijn'. Alle drie waren ze goed, maar voor mij was de beste toch Daniel. Misschien wat meer standaard dan de rest, maar wel goed opgezet met leuke grappen. Het gevolg was dat er veel, heel veel gelachen is en dat is toch een van de doelen van een avond cabaret.

Hij heeft daarom ook - voor mijn gevoel - terecht gewonnen, zowel de jury als de publieksprijs. Het was een mooie avond, zeker de moeite waard om naar toe te gaan.
Na de drie kandidaten was er een gastoptreden van Arie en Silvester. Een voorproefje van hun nieuwe show. (waar we ook kaartjes voor hebben later in het seizoen, jammer dat we nu al de helft gezien hebben). Het was best een volle avond en we waren dus ook pas om kwart voor één thuis.

Extra moeilijk dus om de volgende ochtend vroeg op te staan om naar de HCC dagen te gaan (computerbeurs in de jaarbeurs). Maar dat is toch gelukt en ook dat was een gezellige dag. Hoewel ik nog steeds niet precies de aantrekkingskracht begrijp van zo'n beurs. Maar met de juiste mensen is t wel heel gezellig.
We zijn wel vroeg naar bed gegaan want de volgende dag moest ik vroeg op. Ik moest om 7 uur op mn werk zijn. Das een pilot. We werken nu tijdelijk in twee ploegen. Van 7 tot 15:30 en van 9 tot 17:30.
Maar toen ik vanmrogen aankwam zat mijn collega er ook. Stonden we allebei voor een vroege dienst op. Had ik gewoon uit kunnen slapen. Dat was even vervelend. Maar goed ik ben wel vroeg klaar.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

COOL!!
Vooral dat Caberet. De HCC ben ik nooit geweest, maar eerlijk gezegd trekt het me niet zo. Ik was bij de CeBIT afgelopen keer (ik werkte er naast en kon er voor niks naar binnen). Maar echt heel indrukwekkend was het niet. Nouja ik ben tegenwoordig niet meer zo van het sleutelen aan hardware enzo, ik wordt zo langzamerhand een doorsnee gebruiker: als ie het doet vind ik het best. Behalve dan voor onze eigen software natuurlijk.
Ik weet niet hoe de HCC precies is natuurlijk.

18:13  
Anonymous Anonymous said...

Dit is natuurlijk niet helemaal de plek maar ik wil jullie toch ff fijne dagen wensen.

17:01  

Post a Comment

<< Home