Thursday, November 09, 2006

lange stilte

tja, wat zal ik zeggen, t is stil geweest op mn blog de laatste tijd. Omdat er momenteel niet veel interessants gebeurt in ons leventje. het gaat zo zn gangetje en dat vind ik voor de verandering heel fijn! We hebben nu af en toe een avond tijd om achterstallige post enzo weg te werken.
Ik had gezegd dat ik nu we internet hadden wat foto's ging uploaden, maar helaas heeft nu onze computer het begeven (hopelijk tijdelijk) dus weer geen foto's.

Iets minder vrolijk nieuws is dat het met onze konijntje - zowel whitey als pluisje - wat minder gaat. Whitey heeft last van allerlei ouderdoms kwaaltjes en pluisje heeft na zn laatste tandenknip beurt geen zin in eten meer...
We zijn dus druk in de weer met dokteren.

Komende zaterdag avond geven mn ouders een feestje, gezellig! zondag hebben giljam en ik geen afspraken staan!!!! hier gaan we gebruik van maken door voor het eerst sinds maanden weer wat te klussen in huis. :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hoera! Weer een stukje! Valt het nieuwe konijnenvoer in goede aarde?

18:09  
Blogger Nelleke said...

whitey is gek op het nieuwe voer. Hopen dat dat ook zo blijft als ie van al zn medicijnen af is.

Gelukkig eet en keutelt pluis ook sinds gister avond weer :)

@jel: lekker gewerkt, mmm, ik moest om half 1 beginnen, das raar, halverwege de dag en laat door met een saaie klus, dus.... maar t moet gebeuren he

07:37  

Post a Comment

<< Home