Friday, November 10, 2006

Speeltjes

Ik heb gelukkig goed nieuws over pluisje. Hij gedraagt zich weer normaal (en is nu super verwend door mn vader).

De Aldi had deze week een naaimachine in de aanbieding. Nu wilde ik al een tijdje zo'n ding, maar vond t elke keer weer veel geld. Gister ochtend heb ik toch de knoop doorgehakt en er een gehaald voor 70 euro
Giljam vond t alleen een beetje eng dat t een aldi merk was en geen A merk. Bij de Makro hadden ze ook een naaimachine in de aanbieding, voor 105 euro, een AEG. Gisteravond heeft Giljam ie gekocht, en nog een hoop andere dingen.

Thuis gekomen heb ik ze vergeleken en uiteindelijk toch voor de aldi machine gekozen. De AEG zag er qua mechaniek bijna hetzelfde uit, maar de doorslaggevende factor was dat de aldi machine veel makkelijker was voor linkshandigen. Nu mag Giljam de andere dus weer terugbrengen (sorry).

Ik zei al dat Giljam meer gekocht had bij de Makro... We wilde al een tijdje een nieuwe telefoon voor thuis kopen, of liever een aantal. sinds gisteren zijn wij in het bezit van een philips dekt set. 3 stuks (voor elke kamer van het huis een, lekker lui he?).

En om het voornemen van klussen komende zondag meer kracht bij te zetten heeft hij ook nog een accu tol meegenomen. Als dat klussen nu nog niet lukt.....

1 Comments:

Blogger Dirk said...

Die telefoons gaan binnenkort VOIP-bellen? Dat kan as you know, even opletten dus welk modem/router je krijgt, want daarop moet 'ie dan worden aangesloten. Ik vind dat het betrouwbaar werkt (is niet ieders ervaring), en het is goedkoop.
Ik heb trouwens nog wat verstelwerk liggen waar Herma niet aan toekomt? Ideetje?

10:51  

Post a Comment

<< Home