Friday, September 28, 2007

vervolg

Nu, dat viel dus tegen met dat weer :-( . gelukkig hadden we het weekend wel mooi weer. Voor de rest van de week hebben we gewerkt met zeiltjes, veel zeiltjes. Ons hele huis was ingepakt. Maar we zijn wel een eind gekomen. Helaas hadden we ons iets vergist in de hoogte van de ons ter beschikking staande ladders cq van het huis. Dus dat wordt in het voorjaar een steiger huren om de dakgoot en de ramen voor te verven. Achter hebben we wel alles gedaan en voor ook de meest neipende delen. (de kale vensterbanken etc)
Een aantal delen kunnen nog wel een extra laag gebruiken maar dat wordt ook voorjaar. We zijn wel blij met het resultaat, alles zit weer in de verf. We moeten alleen nog wel twee houtrot plekjes behandelen.
Tijdens het verven zwierven er 4 katten door m'n tuin. Onze twee katten en de twee jonkies van de buren. Dan keek ik omlaag langs de ladder en dan klom er een kat omhoog. Rare beesten...Ook heb ik meermalen pootjes gevonden op net geverfde vensterbanken etc. En Humpie is nu ons hulkje. hij heeft namelijk een groene poot :) dom beest.

Al met al een volle week. Gelukkig gaan we volgende week lekker een paar dagen weg. Met de boot naar de Biesbos. Genoeg eten mee, stapels boeken en dan helemaal niets hoeven... heerlijk....

volgende week woensdag komen we terug, dan zal ik jullie op de hoogte stellen van alle avonturen van de vakantie. Dat zal hopelijk een zeer saai stukje worden :)

Foto's van het schilderen en humpie's pootje volgens nog :-)

3 Comments:

Blogger Jeltje said...

En... hoe was je vakantie?

18:03  
Blogger Nelleke said...

lekker :)

10:40  
Blogger Christel said...

Nel,
mail me even op katzo@planet.nl dan kan ik je toestemming geven voor mijn blog.
Liefs Chris

10:25  

Post a Comment

<< Home