Tuesday, November 13, 2007

Doe Maar!

Het is al weer enige tijd geleden maar ik Maar zijn geweest. wilde toch even vertellen dat Giljam en ik naar DoeIn het Chasé theater. Het was echt heel gaaf. Vanaf het moment dat het begon tot het moment dat de voorstelling afgelopen was heb ik met een grote grijs op mn gezicht gezeten. En niet alleen ik. Je kon ook zien aan de acteurs en musici dat ze genoten tijdens het spelen.
Ik vond de voorstelling heel knap gemaakt. Ze hebben een boel van de bekendere Doe Maar liedjes weten te verwerken in een goed lopend en grappig verhaal. Ze zongen ook goed. Sommige liedjes vond ik zelfs bijna beter dan het origineel. Aanrader dus :-)

Op de site theaterhits.nl staat een filmpje dat geeft een goede indruk van de voorstelling, kijken dus!
http://www.theaterhits.nl/index2.php?production_ref=10

3 Comments:

Blogger Metten said...

Zo, dus jij hebt de kast van mijn achternicht lekker lopen spekken!

13:50  
Blogger Nelleke said...

jep!
maar mooi was het!

17:24  
Anonymous Anonymous said...

....eh....is Kim Liam óók al familie van jou, Mttn?

09:39  

Post a Comment

<< Home