Friday, September 30, 2005

Vandaag vrijdag, Net een college gehad in SISL. Daarna heel hard gerend om op tijd te kunnen komen op mn volgende college, Legal Theory. Was toch iets te laat. Maar het college duurde ipv 2 uur maar 10 minuten, net voldoende om ons uit te leggen hoe de cursus er uit komt te zien enzo. Het klinkt allemaal wel leuk. Volgende week starten we met Hobbes, The Leviathan. Dus dat is wel heel leuk. Hopen dat ik het wel bij kan benen. Voor dit vak moet je zelf je materiaal in de bieb verzamelen, dus ik ga zo maar even aan de slag. Daarna naar huis want ik moet nog heel veel lezen voor de werkgroep van maandag en daar moet ik onderhand aan gaan beginnen.
Vanavond is van half 6 tot half 8 de borrel van de rechtenfaculteit om de internationale studenten welkom te heten, als het doorgaat dan. Ik heb er wel zin in.
Gisteravond was die borrel van de International Student Society. Ik was wel zenuwachtig.
Om een uur of acht vertrok ik van huis. Het was ongeveer 5 minuutjes lopen (das lekker als t nog eens laat mocht worden) Ik liep de straat in maar zag helemaal geen pub. Toen ik nog eens keek zag ik dat het enorme gebouw waar ik voor stond de pub was. Echt groot, voor een Schotse pub dan. Een hele hoge hal met een bar langs de zijkant. een groot scherm waar je voetbal op kan kijken, een pooltafel en zit en sta tafels. En verder natuurlijk heel veel studenten. Ik stond er wat verloren bij en toen kwam er een duits meisje naar me toe, Lisa. Daar heb ik wel gezellig mee staan praten. Voor zover dat mogelijk was althans want de muziek stond heel hard. Later op de avond kwam er ook nog een Nederlands meisje bij staan, Claudia. Het was heel gezellig maar om een uur of 11 had ik het wel gehad. Ik was heel moe en ben lekker naar huis gegaan.
Zaterdag is er een uitje georganiseerd door de society naar een beroemd museum. Ik ga daar heen en ik geloof dat Lisa en Claudia ook gingen. Ook hebben we half en half afgesproken om zondag ergens te gaan koffie drinken. Ik hoop dat 't doorgaat. Zou heel gezellig zijn. We hebben wel telefoonnummer uitgewisseld.
Ik houd jullie op de hoogte, ga nu gauw die boeken zoeken.
ps Wilma en Rien, ik heb de comments aangepast volgens mij is het nu mogelijk om ook annoniem te posten, en moeten jullie ook kunnen reageren. Ik hoop dat het lukt.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nel,

leuk om al die uitgebreide verhalen te lezen. We, papa en ik, hebben gisteren uitgebreid de foto's en video bij Wilma en Rien bekeken, met uiteraard ook Giljam en Eric. Was gezellig.
Is mijn kaart al aangekomen?

Groetjes

mama

21:08  
Anonymous Anonymous said...

Heee Nelleke, wat leuk om je site te lezen zeg! Ik wist helemaal niet dat je weg uit NL bent? Ik zag je link op de site van Metten staan.
Heel veel groetjes van mij en Tom en geniet maar van dat mooie land daar!
Christel Danhof

22:18  
Anonymous Anonymous said...

Hey Nel,
De Leviathan van Hobbes heb ik gehad met theologie. Best logisch allemaal, ik vond het een heel intrigerend onderwerp.
Uitgebreide mail over alles volgt!

Kus, Jeltje

12:56  

Post a Comment

<< Home