Thursday, January 26, 2006

Donderdag: Wisseling van de wacht.

Vandaag is mama al weer naar huis gegaan. Het leek of ze er net was, heel gek. Vanmorgen zijn we nog even over de universiteit gelopen, zodat mam even sfeer kon snuiven. Ook heb ik nog even wat universiteits gadgets gekocht, zoals een t-shirt en glazen. De trui die ik wilde kopen was uitverkocht, die heb ik besteld, en die haal ik als ik de 18e terug ben.

hierna hebben we nog een laatste kopje koffie gedronken bij de costa en toen de koffer opgehaald bij mij thuis. Vlak bij de bushalte voor de bus naar het vliegveld hebben we nog even lekker geluncht.
Daarna ben ik met mam naar de bushalte gelopen om te wachten op de bus naar het vliegveld.

Net toen we bij de bushalte waren belde Giljam dat hij nu op George Square was, en vroeg waar wij waren. Wij stonden dus om de hoek.
We hebben dus maar niet langer op de bus gewacht en hebben mijn vriendje begroet, waarop we in de auto naar het vliegveld zijn gereden.

Na mam op het vliegveld te hebben afgezet zijn Giljam en ik terug gereden naar mijn huis. Ik moest nog even langs de uni, om mn blog te updaten en om wat papieren te laten tekenen door de uni om te bewijzen dat ik echt hier geweest ben - in verband met geld enzo - .

Nu gaan we dadelijk naar huis toe. Even nog eten koken en dan lekker rustig zitten, want Giljam is nog steeds niet helemaal lekker.
Vanavond komt er ook nog iemand ff kijken naar mn kamer. In de hoop dat ie verhuurd wordt voor februari en dat ik dan die maand niet hoef te betalen.

De komende dagen gaan Giljam en ik nog lekker leuke dingen doen en dan zondag de boot naar huis!

1 Comments:

Blogger Dirk said...

Het eten ziet er weer heel gezond uit, hoe kwam dat zo?

21:46  

Post a Comment

<< Home