Tuesday, January 31, 2006

IK BEN THUIS!!!!

Na een paar hele leuke - en ook wel enigsinds moeilijke dagen van overal afscheidt van nemen en de laatste dingen kopen - dagen met Giljam zijn we maandag ochtend na een rustige overtocht aangekomen in Nederland.
Vandaag al weer mn eerste college gehad en verder giga druk. Alles uitpakken en een plaatsje geven (want al paste alles net in de auto, in ons huis past t echt niet, het barst uit zn voegen, tijd om te verhuizen), op orde komen college, filmmarathon van scouting en helaas vrijdag de begrafenis van de buurman.

En ik moet ook nog dat opstel doen. Dus dit is ff een korte update, een uitgebreider verslag komt een dezer dagen. Voorlopig geniet ik vooral van het thuis-zijn (nu overigens zonder Giljam die vanavond weg moest voor n cursus, maar hij komt zo thuis)

tot snel

7 Comments:

Blogger Dirk said...

De regelmatige verzorgers van de buurman verdienen overigens een grote pluim.
Zelfs tijdens de kerstmaaltijd werd er nog eten langsgebracht!

22:19  
Anonymous Anonymous said...

Sja welkom thuis ofzo :P
Overigens moet ik dat huisje van jullie altijd nog een keertje komen bekijken....

Wist je dat ik er inmiddels achter ben dat mensen die niet redelijk duits spreken en hier studeren dus écht een probleem hebben. Ze schijnen zelfs tentamens en alles te moeten doen in het duits (in eindhoven was het de laatste jaren zelfs voor ons in het engels...)
Gelukkig heb ik dat probleem zelf absoluutjes niet, ik kan nu werkelijk gemeend als iemand vraagd "Deutsch?, English?"
Egal!!!
:)

15:35  
Blogger Metten said...

Dan moet je snel zijn, Mau! Voordat ze verhuisd zijn...
En ik ben heel benieuwd hoe onze verrassing is. Ik zeg: date!

17:34  
Anonymous Anonymous said...

hee wat leuk dat je weer thuis bent! Ik heb met veel plezier je blogje gevolgd!! Spreken we gauw weer wat af??

Liefs Annemarie

19:25  
Blogger Nelleke said...

lijkt me heel leuk annemarie,

metten, ik bel jullie na dit weekend voor een date :)

maurice ook jou bel ik

liefs Nelleke

00:12  
Anonymous Anonymous said...

o gaan julllie verhuizen, dat wist ik niet, nouja dan wordt het waarschijnlijk hte volgende huis
Maar bij Paula moet ik ook ooit nog eens het "nieuwe huis" bekijken :S

20:18  
Blogger Nelleke said...

verhuizen... is een te grote mate van zekerheid. We zijn wel op zoek naar een nieuw huis, en liefst zo snel mogelijk, maar t kan toch nog wel even duren voor we werkelijk weg zijn.

liefs Nelleke

13:26  

Post a Comment

<< Home