Sunday, March 26, 2006

Verjaardag!

Gisteren was mijn broer jarig. Reden voor een feestje! En omdat Eric en ik zo dicht bij elkaar jarig zijn hebben we onze verjaardagen samen gevierd, voor familie en gezamelijke vrienden.
Ons kennende gingen er weer dagen van voorbereiding aan vooraf. Ik had een beetje genoeg van de oude gerechten en dus moesten er nieuwe gerechten op t buffet komen.

Ik had gekozen voor een klein aantal gerechten met een Japans thema. Een broccoli rundvlees gerecht een kip yakitori en het hoogtepunt van t buffet, voor mij dan; Sushi!

T was een hele gezellige avond. lekker bij gekletst met alle vrienden die er waren. Lekker wijn en port gedronken, nog een mini cursus wijn ruiken van mn vader gehad. lekker gegeten. Gelukkig vielen de nieuwe gerechten in de smaak (schoon op :) )
Al met al een hele gezellig avond!

bedankt allemaal!

4 Comments:

Blogger Metten said...

Graag gedaan hoor! :)
(en hee, een nieuw stukje! gr8!)

15:05  
Blogger Dirk said...

Het was leuk en lekker, op een aantrekkelijke locatie!
En we zijn weer even bijgepraat, met uitzicht op een volgende gelegenheid.

22:00  
Blogger Nelleke said...

@ metten en Jel : t waren geen hints meer ;)

@ dirk : ik heb al veel zin in de volgende gelegenheid !!!

23:47  
Anonymous Anonymous said...

ja ik ken het soms lijkt het alsof er niks gebeurt, maar in werkelijkheid heb je het juist zo druk dat je geen tijd hebt om je blog te updaten

16:54  

Post a Comment

<< Home