Saturday, April 08, 2006

Nelleke loopt hard

Ja inderdaad, sinds kort ben ik begonnen met hardlopen. Om twee redenen; ik wilde wat aan mn conditie doen, daarnaast had ik gehoord dat als je echt lekker loopt dat dan je hoofd even leeg is van alle stress etc. Dat leek mij ook wel wat.

Na een tip van Jel heb ik op marktplaats een paar vrijwel nieuwe schoenen gekocht voor 25,- (een schijntje). T is dan natuurlijk altijd de gok of ze passen, maar ze zitten prima.

Vorige week ben ik begonnen volgens een schema van internet (www.runwise.tk, beginnersschema 1b) Ik heb nu 3 keer gelopen en t is best lekker. Ik loop niet echt denderend lang etc maar t is toch lekker. Al vind ik ook t gevoel na afloop lekker, dat je helemaal fris en tintelend en energiek onder de douche vandaan stapt.

Ik ga snel eens met Jel rennen, kan ze me uitleggen wat ik fout doe en hoe t wel moet enzo, maar voorlopig ben ik toch wel een heel klein beetje trots op mezelf: Het totaal on-sportieve meisje doet nu aan hardlopen en badminton.

2 Comments:

Blogger Metten said...

En ik ben ook trots!
Alleen klinkt't wel erg negatief: "kan ze me uitleggen wat ik fout doe en hoe t wel moet enzo" :)

15:21  
Blogger Nelleke said...

of misschien zegt ze wel dat t geweldig gaat, maar ze kan me vast wat bijbrengen over hoe ik moet rennen en neerkomen etc

ps mijn schoenen waren goedkoper dan de jouwe ;-)

16:21  

Post a Comment

<< Home