Tuesday, April 11, 2006

Openbaar vervoer kan ook leuk zijn

Ik had vandaag een leuke ervaring in de trein, die moet ik even met jullie delen. Ik was naar de DE winkel geweest en stond op de tram naar het station te wachten. naast mij stond een wat oudere vrouw. Ze begon tegen mij te praten over dat de tram zo laat was enzo en ik had niet echt zin in een gesprek en was blij dat de trein kwam. In de tram ging ik ergens anders zitten. Op station Blaak ging zij er ook uit en begon weer tegen me te praten. Ze moest naar Zwijndrecht, dus met dezelfde trein als ik, en ik zag een beetje op tegen een half uur geforceerd praten. Maar t was echt gezellig. Lekker praatje in de trein, over haar kinderen, kleinkinderen, honden, de De geschenkenwinkel, waar we beiden geweest waren etc. We waren zo op Zwijndrecht.
Zo zie je maar, openbaar vervoer kan best leuk zijn. En onverwachte/ongewenste gesprekken ook.

Ps wat ik gekocht heb bij de DE winkel?
Bewaarblikken voor m'n T-pad's, tja jongens, ik ben verslaafd!!!


5 Comments:

Blogger Nelleke said...

die is ook heel lekker, en je bent welkom om em te proberen, misschien na t hardlopen ;-)

22:46  
Blogger Metten said...

Zoek de 36.519 verschillen met deze post... :)

13:41  
Blogger Nelleke said...

jij verveelt je echt stierlijk!!!!!! hihi, maar ik had expres al geen plaatje van een trein gebruikt omdat ik dat pas al had gedaan, dus das een verschil
;-)

17:00  
Blogger Metten said...

Yeah, nog 36.518 te gaan dan!
En nee, ik verveel me niet, hoe kom je daar nou bij?

19:28  
Blogger Nelleke said...

een vaag gevoel...

21:54  

Post a Comment

<< Home