Tuesday, April 04, 2006

Ice Age rocks!

Oke ik was dus zondag avond naar Ice age 2 geweest. En ik moet toch ff met jullie delen dat t een hele gave film is. Net zo goed als deel 1. Ik lag de hele film lang dubbel van het lachen in mn stoel, ik kan iedereen aanraden om em ook te gaan zien!

Scratch rulez!

Verder had ik gisteren ook mn eerste werkdag bij mn bijbaantje in t ziekenhuis. Administratief werk. Maar t zou gisteren alleen een algemene introductie zijn voor t ziekenhuis (brandveiligheid etc). Daarnaast zou ik nog even bij mn baas langs gaan om te bespreken wat ik nu precies gingen doen en wanneer ik zou beginnen.
Dat bleek dus direct te zijn, ze hadden zo hard iemand nodig dat ik de rest van de middag vast en ingewerkt.

Het is een hectisch baantje. Maar ook wel weer heel andere en leuk werk. Ik werk nu bij een soort uitzendbureau, maar dan aan de andere kant dan waar ik normaal werkte. Ik bel nu de mensen op om te vragen of ze kunnen werken etc.
Volgende week weer.

4 Comments:

Blogger Metten said...

Wilt u ook het prachtige "Flexbureau, met Nelleke" horen? Belt u dan als de sodemieter 078-6541449!

14:02  
Anonymous Anonymous said...

mooi ik ga hem binnekort met een collega kijken

16:57  
Blogger Dirk said...

Hum, dit promoveert je misschien wel van student naar werkend persoon, waardoor het zou kunnen dat je bij collectieve verrekening in een gewijzigd tarief terechtkomt. Hoeveel verdien je, loont het wel?

21:33  
Blogger Nelleke said...

@ dirk : met minimum loon : nee dat loont niet

23:26  

Post a Comment

<< Home