Monday, August 21, 2006

keelpijn

De afgelopen week heb ik weinig van me laten horen. Ik lag namelijk met keelontsteking op bed. Maandagmiddag ben ik ziek naar huis gegaan van mn werk. Die dag heb ik verder alleen geslapen. Dinsdag heb ik ook nog heel de dag op mn bed gelegen. Ondertussen deed mn keel fors zeer als ik slikte, zo zeer dat ik liever niet slikte. 's Avonds aten we asperge soep en gekookte zalm, luxe he, maar ik heb er niets van geproefd, maar iets anders kon ik niet slikken.
Woensdag ochtend toch maar even kangs de huisarts voor mn keel, en dat had ik beter niet kunnen doen.
Ik kreeg een peniciline kuur van 7 dagen. Na dag 1 was de keelpijn al over, maar de kuur moet ik afmaken. Drie pillen per dag. En van elke pil wordt ik misselijk en krijg ik maagzuur. Het medicijn was dus erger dan de kwaal in dit geval.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home