Tuesday, January 08, 2008

Het grootste zwanenmeer ter wereld

Van sinterklaas had ik in mijn schoen kaartjes gehad voor het grootste zwanenmeer ter wereld.
De voorstelling werd gedanst door het Tchaikovsky Perm Ballet in het Rai theater in Amsterdam.

Voor de voorstelling zouden we nog even gezellig ergens gaan eten in de buurt van het theater. Volgens tomtom waren er een aantal restaurantjes in de buurt dus dat moest lukken. We belandden bij een klein Italiaans restaurantje. Het zag er wel gezellig uit. Helaas bleek het eten niet echt goed, zeg maar slecht. Het stokbrood vooraf was volgens mij al drie dagen oud en super taai. De kruidenboter smaakte ranzig en mijn hoofdgerecht was tagliatelle frutti di mare, maar het leek wel of er stukjes rubber in zaten in plaats van stukjes vis. BAH!
Het nagerecht (koffie met amaretto) was wel goed, maar daar konden ze dan ook weinig aan verpesten.
Gelukkig was de voorstelling wel erg mooi dus dat maakte de avond weer helemaal goed. Het blijft gewoon magisch om mensen zo te zien dansen. Heel erg mooi!

2 Comments:

Blogger Dirk said...

Volgens mij is Italiaans brood gewoon taai. En ja eten in een restaurant valt niet mee voor culinair verwende mensen (verwend: in eigen keuken of die van hele goede bekenden). Toch maar doorzetten zou ik zeggen, een uitje is weer eens iets anders......

21:10  
Blogger Nelleke said...

na Dirk,

ik heb al heel vaak lekker in een restaurant gegeten, dit was gewoon heeel slecht! :)

13:41  

Post a Comment

<< Home