Monday, October 10, 2005

vandaag al weer maandag. straks de presentatie. Niet echt moeilijk hor, maar ik ben toch zenuwachtig. Bang dat ik over mn woorden ga struikelen.
De borrel donderdag was erg gezellig. Ik kwam een zweeds meisje tegen wat ook rechten bleek te studeren, ik had haar wel eens zien lopen maar wist natuurlijk niet dat ze ook op uitwisseling was. Dus daar heb ik gezellig mee staan kletsen.
Verder ging het Ceilidt dansen niet door zaterdag, helaas, want de band was ziek. Dat was wel jammer want het leek me heel leuk, maar ik kwam Ilona tegen, nederlands meisje, en die gaat dinsdag avond les volgen in schots volksdansen dus ik ga mee kijken, zien wat het is, dat lijkt me wel heel leuk.
Het weekend was wel rustig thuis, maar ik moest zo veel doen, dat ik niet echt van een rustig weekend heb genoten, maar dat geeft niet. ik moet vast voorwerken voor volgende week, want ik ben het komende weekend met de rechtengroep een weekend weg, de bergen in. Volgens mij gaat dat heel leuk worden. Heb er veel zin in. Maar dat betekent wel voorwerken voor mn werkgroep van maandag. Het weekend daarna komen mn ouders en Dirk en Herma aan met de boot, voor een week vakantie. Heerlijk en Gezellig. Maar ik zal helaas ook die week wel wat moeten werken, je moet veel opdrachten doen enzo hier.
Vanmorgen had ik wat moeite met opstaan, was gisteren laat en het bed was lekker warm, en buiten was het koud. Maar was er toch om 9 uur uit. (oke, niet echt vroeg dus, ik weet het). Ik ben naar het postkantoor gegaan om een pakketje op te halen wat ik had laten doorsturen van het hoofdpostkantoor naar een in de buurt. Maar ze hadden het niet. En nu kunnen ze het op het hoofdpostkantoor ook niet meer vinden, mooie boel. Maar goed ik wordt teruggebeld door iemand van de post met meer informatie.
Ik heb vanaf deze week overigens woensdag vrij, das wel lekker, kan ik lekker bij lezen enzo op woensdag, kan ik mn weekend voor andere dingen gebruiken.
Nu ik ga maar ns kranten doorbladeren of ik een artikel kan vinden en mn presentatie overlezen. Tot de volgende keer.
Ps sorry van de vaktechniek de vorige keer.
Oh en Dirk, ik zou graag plaatjes bij mn stukjes stoppen, maar ik heb geen interessante plaatjes. Ik stop er dit keer dus een op internet gevonden plaatje van een ceilidh bij, dan kan je zien wat het is. En ik probeer wel altijd een leuk plaatje te zoeken, maar t gaat niet altijd.

4 Comments:

Blogger Dirk said...

OK, het plaatje is leuk, nu weet ik wat het is

13:43  
Blogger Nelleke said...

hihi,

ik had je graag een plaatje gegeven van mezelf terwijl ik aan het dansen was, maar omdat de band ziek was heb ik dat nog niet gedaan. als er schokkende beelden komen zal ik ze jullie niet onthouden :)

18:28  
Blogger Dirk said...

Toch wel in een Schotse rok dan?

22:27  
Blogger Nelleke said...

dat zou best kunnen ;)

12:53  

Post a Comment

<< Home