Monday, October 03, 2005

Zondag was een rustige dag. Lekker uitgeslapen. Daarna ben ik hard bezig geweest met het voorbereiden van mijn werkgroep SISL, die heel veel werk bleek te zijn. Meer dan ik had gedacht. En daarna nog een film gekeken 's avonds met mijn huisgenoot Cameron.

Maandag had ik een drukke dag. Ik had de wekker om 5 uur gezet omdat ik Giljam nog even wilde bellen voor zijn eerste werkdag (5 uur hier is 6 uur bij jullie). Daarna heb ik me toch weer omgedraaid en heb doorgeslapen tot half 9 ofzo. Toen ben ik naar de Uni gegaan en ben weer in de bieb gaan zitten (ik heb nog nooit zo veel tijd doorgebracht in de bieb als hier.)
Aangezien je voor een aantal vakken je eigen materiaal moet opzoeken en die boeken dus altijd uitgeleend zijn dacht ik, ik ga vast voor de volgende weken opzoeken. Dat ging wel beter, maar ik heb ondertussen wel voor meer dan 10 pond gecopieerd. Verder wilde ik nog in de bieb van de rechtenfaculteit dingen opzoeken, maar dat mocht alleen als ik eerst een introductie rondleiding nam. Dus na mn college om 1300 heb ik die rondleiding genomen. Het copieer apparaat was daar echter kapot dus kon ik verder niets doen. In de grote bieb nog wel. Om 1500 had ik werkgroep. Daar werd gezegd dat volgende week 4 mensen moeten presenteren. Ik dacht, laat ik maar gaan, dan ben ik er meteen van af. Nu zijn de opdrachten nog relatief makkelijk en daarnaast boeide het onderwerp me wel Ik moet presenteren over constitutional conventions. Dit is een soort gewoonte die een grondwettelijk karakter heeft gekregen. Maar toen ik het boek erover wilde halen was het al weg, dus dat wordt morgen vroeg weer naar de bieb.

Ik ga nu snel naar huis want Giljam gaat zo bellen om te vertellen hoe zn eerste werkdag was

tot volgende keer

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hee zusje!

Druk, druk, druk! hoor ik al..

Maar alles wel leuk hoop ik? Kreeg net de groeten van Giljam...groeten terug ;)

Vandaag 3 oktober, dag van leids ontzet, dus een vrije dag voor mij :).

Tot de volgende keer!

Je broertje

22:04  
Blogger Dirk said...

De vraag komt natuurlijk op: wat is vandaag belangrijker: je op handen zijnde presentatie, of Giljam's eerste dag bij Sogety. Beiden misschien?

22:31  

Post a Comment

<< Home