Thursday, January 19, 2006

uitstel

Schreef ik in mn vorige post nog dat ik vrijdag van alles af zou zijn. Inmiddels zijn de dingen wat veranderd. Morgen moesten 2 essay's af zijn. Een ervan heb ik afgekregen, de andere was een ander verhaal.

Ik had in overleg met mn docent gekozen voor een essay over ' the history of homicide in Scotland' . Maar toen ik ging zoeken naar literatuur bleek dat er niets te vinden was. Maar ondertussen was het kerstvakantie en mn vlucht naar huis was al geboekt. Na de vakantie moest ik eerst een tentamen leren en een ander opstel maken voor ik me weer met dit opstel kon bezig houden.
Dat was dus maandag. Ik kon echter nog steeds geen literatuur vinden. Ik heb dus naar mn docent gemaild en hij gaf toe dat er niets te vinden was. Vanmorgen, na een paar zenuwslopende dagen waarin ik toch heb geprobeerd iets op papier the krijgen van wat ik had, hed ik een afspraak met hem.

Hij gaf toe dat hij niet goed had opgelet toen we mijn opstel onderwerp bespraken en dat t veel te wijd en te moeilijk was voor een opstel van 3000-4000 woorden (meer iets voor een PHD) (schrijf je dat zo?) (--> correctie van Metten: PhD)

we hebben samen een ander onderwerp gekozen, wel ook over homicide maar nu meer beperkt. Ook heb ik al literatuur gekregen van hem, waar ik volgens hem genoeg aan ga hebben en ik mag hem mailen met vragen.

De deadline van vrijdag is nu een beetje onmogelijk geworden dus die is uitgesteld, tot uiterlijk maart, maar ik wil 't wel eerder af hebben.

Ik ga nu in de bieb de benodigde literatuur zoeken en dan naar huis even ontspannen en dan lezen. En morgen ook lezen.

Zaterdag ga ik met twee vriendinnen lunchen en daarna met Ilona stadten. Gezellig nog een dagje wat leuks samen doen voor ik weg ga. Zondag komt mn moeder en als die weg gaat is Giljam er. Dus de komende dagen zal ik geen tijd hebben voor mn opstel, maar als ik de literatuur heb kan ik dat ook thuis doen, dus dat hoop ik maar.

Zo, ik heb mn hart weer even uitgestort na een paar zenuwslopende dagen, en dan ga ik nu weer hard verder.

1 Comments:

Blogger Metten said...

Lekker dat je nu wat meer rust hebt! Had me trouwens niet gerealiseerd dat je al zo snel naar huis gaat!
En 't is PhD, btw

11:29  

Post a Comment

<< Home