Friday, January 20, 2006

Klaar!!

Vrijdag is aangebroken. De dag waar ik al twee weken naar toe heb geleefd. Mn opstel is ingeleverd, literatuur voor het opstel wat ik helaas nog moet doen is opgezocht en ik ben klaar. Het einde is minder zoet dan ik had gewild omdat ik helemaal klaar had willen zijn en ik nu toch nog verder moet thuis, maar toch. Vanmiddag vieren met Ilona en chocolademelk en morgen lekker een dag stadten en uit eten met Ilona.

Zondag komt mam :) en donderdag komt Giljam :) De boot vertrekt zondag, maandag ochtend om 8 uur zet ik voet op Nederlandse bodem (of ietsjes later) en dan ben ik weer thuis.

Dinsdag heb ik mn eerste college al weer in Nederland. Dat heb ik goed uitgekient he?
Nu hoor ik mensen vragen, college, je was toch klaar met je vakken??

Ja dat klopt maar ik zit er over te denken om volgend jaar nog een master te doen, namelijk bestuursrecht (als ik tenminste met deze klaar kom; ik moet mn scriptie nog). En om te kijken of ik bestuursrecht leuk genoeg vindt zonder nog een jaar collegegeld te moeten betalen, en om als ik het leuk vind het tweede semester volgend jaar was rustiger te maken ga ik n alvast wat vakken volgen. En de eerste begint dinsdag.

Dus we gaan gewoon door. ik houd jullie op de hoogte van al mijn avonturen met Mam!

5 Comments:

Blogger Dirk said...

Geniet vooral nog één laatste dag van het echte vrijgezellenleven in Glasgow! Uhh, uitsluitend met chocola?

22:17  
Anonymous Anonymous said...

Go Girl! Nog een Master erbij, toe maar!!! :) En dat terwijl ik je nog moet feliciteren met het einde van deze Master....nou ja, bijna einde....
Geniet nog lekker van deze laatste daagjes, en 'kduim voor een goede terugreis & snelle afronding van je andere opstel...
Liefs!!

16:37  
Blogger Nelleke said...

nee, met marshmellowes en whipped cream, oh yeah....

18:01  
Blogger Nelleke said...

ps. marika, ik weet t nog niet helemaal zeker, daarom ga ik ook dit vak volgen. En feliciteren met deze master zou voorbarig zijn, aangezien ik mn scriptie nog moet schrijven
zucht :(

18:02  
Anonymous Anonymous said...

nee, dat zou erg voorbarig zijn, jou al te feliciteren.....er kan nog zoveel gebeuren, dat het vast heel erg spannend gaat worden, of je het gaat halen of niet.... (NOT!!! ik heb er wel alle vertrouwen in, hoor!!! 'kken je al wat langer dan vandaag) daarom doe ik dus nog niet....deal? ;)
PS: succes met schrijven, straks....

09:39  

Post a Comment

<< Home