Monday, August 21, 2006

stadten, verf en Carcassonne

Donderdag voelde ik me al een stuk beter, gelukkig maar want Jel zou langs komen om deuren te verven. Aan de deuren hadden Giljam en ik nog niets gedaan, zodat die nog geel en roze enzo waren. Het werd nu tijd om daar wat aan te doen.
Maar... Jel belde of ik zin had om de stad in te gaan, lekker shoppen. En wanneer heb ik daar nu geen zin in. Dus wij de stad in. We hebben super gezellig geshopt, gekletst en leuke dingen gekocht.
Na deze inspanning streken we neer bij een nieuw ijszaakje naast de bieb voor wat lekkers. Achter de toonbank stond een -best leuke- Nederlands jongen, maar in de keuken stond een echte Italiaan. Toen die ons zag zitten kwam ie naar buiten met een grote glimlach en een schaaltje bonbons, omdat de zaak 1 jaar bestond, hihi.

Om half zes begonnen we toch met verven van de deuren. We hebben twee deuren in de grondverf gezet. Toen die droog waren hebben we de katten bevrijd uit de slaapkamer en zijn we eten gaan koken.

Jel en metten bleven bij ons eten. Het was lekker weer, dus hebben we lekker in de tuin gegeten. We hebben aardappeltjes en worteltjes met tijm en knoflook uit de oven gegeten en vega-balletjes in ratatouille uit de oven. Lekker!

Na het eten hebben we gezellig een spelletje gespeeld: Carcassonne. Echt een leuk spel!
Het was een gezellig onspannen dag, net waar ik behoefte aan had.

Zaterdag avond was het straat feest. Het was zeker leuk om de buren te leren kennen, maar heel erg vond ik het toch niet dat we daarna door moesten naar een verjaardag.

En zondag hebben we 's avonds lekker op de bank film gekeken. Raising Helen blijft een geweldige film!
Al met al een lekker rustig weekend dus!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi!
Carcassonne hebben wij ook, is inderdaad erg leuk. Kan je ze misschien samenvoegen tot 1 heel groot spel?

15:36  
Blogger Nelleke said...

weet ik niet, zou waarschijnlijk wel kunnen, maar wat een werk om alle stukjes weer uit elkaar te halen....
moet je ze wel van te voren markeren...
we kunnen het een keer proberen!

16:51  
Blogger Dirk said...

en..ik hoop natuurlijk zaterdag het resultaat van de inspanningen vóór Carcassonne te zien! Ik ben héél benieuwd hoe de metamorfose heeft uitgepakt!

21:29  
Blogger Nelleke said...

Jel: alle deurten beneden zijn af!!!!!!

09:10  

Post a Comment

<< Home