Friday, September 15, 2006

vaatwasser

Afgelopen dinsdag avond hadden wij mensen over de vloer. Eters, wel te verstaan. En acht eters betekent een hoop afwas. Het kwam dus best slecht uit dat de vaatwasser het net die middag difinitief begeven had. Giljam is nog tot één uur 's nachts aan het klussen geweest om te zien of 'ie nog gemaakt kon worden, maar helaas.

Om één uur 's nachts hadden we geen fut meer voor de vaat, dus die hebben we - tegen de katten - in de oven gezet. Waar ie nu nog steeds staat (schaam).
Na drie avonden hard ploeteren op alle verschillende soorten vaatwassers heeft Giljam gisteren een nieuwe vaatwasser besteld. Helaas was ie niet op voorraad dus we weten nog niet precies wanneer ie komt. Wel weet ik dat wanneer ie komt er ook een droger meekomt (kadootje van mn ouders). Daar ben ik erg blij mee!!!!(niet meer de mn hele trapgat vol met wasgoed :-) )

Totdat de vaatwasser er is wordt 't weer ouderwets met de hand afwassen, beginnend met die vaat van dinsdag. En die moet ik vandaag na m'n werk echt gaan tackelen, immers vanavond gaan wij richting Frankrijk voor ons langverwachte weekendje Disneyland :) en dan moet 'ie wel schoon zijn, anders vind ik maandag de schimmel (bah)

Ja, vanavond gaan we richting Disney, vanavond slapen we in een formule 1 hotel, we hebben kaartjes voor zaterdag en zondag en een nachtje in een hotel in de buurt er tussen in. Ik ben nog nooit in Euro Disney geweest, ik heb er echt super zin in!!!!!!!!

Na maandag geeft ik jullie een update van hoe het was.

Maar nu als afscheid aan onze oude vaatwasser een mooie foto van onze katzo's die dat ding wel erg interessant vonden. (straks dan, nu eerst een tijdelijk plaatje)

2 Comments:

Blogger Dirk said...

Veel plezier dus met:
- afwassen
- Disneyland
Ik ben benieuwd wat leuker is maar heb daar wél alvast een idee over.

21:14  
Blogger Nelleke said...

het afwassen natuurlijk!!!

16:26  

Post a Comment

<< Home