Friday, August 25, 2006

Feest!

Morgen is het zo ver: de housewarming!
Afgelopen week heb ik in een eil tempo alle deuren beneden geverfd, de tuin opgeknapt, er zijn gordijnen en lampen opgehangen en een kast geplaatst. De huiskamer begint af te raken. Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met het voorbereiden van het eten, de BBQ (en overkappingen voor de regen), ewn boodschappen voor het overige eten.
Vandaag nog werken, vanavond begin ik met koken, en dan een drukke dag voorbereiden en dan is het zo ver....
Komt allen de veranderingen aanschouwen

Daarover na t weekend meer!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd en veel plezir in het nieuwe huis.
Heb je mijn sms-je nog gehad?
Ik kon zelf niet komen omdat ik óók druk bezig ben met verkassen. Ik ga namelijk na mijn studie nog promoveren (hopelijk gaat dat allemala lukken enzo) en dat ga ik hierzo doen:
http://www2.warwick.ac.uk/
groetjes
Maurice

18:21  
Blogger Nelleke said...

he mau, ik had je sms gekregen. Je moet nog maar ns een andere keer langs komen.

gaaf zeg, promoveren, ik moet nog gewoon afstuderen.
Ziet er allemaal erg goed uit hor!!

11:58  
Anonymous Anonymous said...

Ok maar dat kan wel even duren vrees ik.
Ja lijkt me ook gaaf, ik ben druk op zoek naar woonruimte daarzo

14:07  

Post a Comment

<< Home