Tuesday, October 11, 2005


Mijn presentatie gisteren ging niet geweldig. Maar hij was volgens de docent wel helder opgebouwd enzo. En dat is ook belangrijk. Nu moet ik een self-assessment formulier invullen over hoe ik dacht dat het ging. En ik moet een essay schrijven over de vraag ' Britain does not have a constitution: It merely has a system of government.' Alleen degenen die een presentatie moesten doen, moeten nu dat essay doen. Dus dat is dubbel werk en het komt slecht uit, want ik heb het heel druk omdat ik van 't weekend weg ga. Maar als ik het gedaan heb hoef ik verder niet meer te presenteren. 1500 woorden en een bibliografie. Dus ik ben nog wel even bezig.
Verder zit ik nu in de bieb. Ik moet de literatuur voor volgende week opzoeken. En dan naar huis en aan de slag.
Mijn postpakketje is overigens terecht. De postbeambte belde me vanmorgen wakker om me te vertellen dat het terecht was, maar dat ik het wel snel moet ophalen, want dat het anders teruggestuurd wordt naar Amazon.com. Dus dat ga ik morgen doen.
Vanavond ga ik als alles goed gaat Schots volksdansen. Ben heel benieuwd, maar heb er wel zin in.
Ik ga nu snel verder met opzoeken, dan kan ik snel naar huis.
Het plaatje van vandaag is een foto van de bibliotheek, waar ik heel veel tijd doorbreng.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha Nelleke,
Laat ik ook mijn best eens doen. Ik zit te kanen van de zak Engelse drop die Giljam mee heeft genomen uit Engeland. Moet je nog hard zwoegen ook daar met presentaties enz. En je druk maken over hun staatsvorm. Tja. Maar dat hoort er bij, even lekker er tegen aan. Met bovendien een mooie week herfstavakantie in het vooruitzicht met je vader en moeder komt dat goed.

17:07  
Blogger Nelleke said...

das absoluut waar, maar t is wel wennen dat harde werken hier :)
Maar ik kijk wel uit naar die vakantie

12:23  
Anonymous Anonymous said...

Hee!

Niet te veel stressen daar aan die kant van het kanaal! Je komt vanzelf in je ritme en je kunt het allemaal best! Succes met je excursie en je volksdansen!

Hier wel een beetje stressen, want ik heb dus morgen tentamen..hoort er ook bij, maar toch spannend.

Groetsels, Broertjelief ;)

Eric

21:28  
Blogger Nelleke said...

eric,

succes met je tentamen

liefs Nelleke

12:40  
Blogger Nelleke said...

he remco,

dank je wel dat jullie em voederen, Anders verhongert ie nog :)
we hebben net gisteren de reis naar huis met kers geboekt, dus dan ben ik er weer even.

ik mis jullie ook, maar ben in januari weer terug

liefs Nelleke

12:42  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Nelleke,

Jij bent lekker druk zeg. Hier in Hellevoet is het druk...ben al de hele week als heks verkleed vanwege de kinderboekenweek (thema magie).

groetjes Saskia

23:04  

Post a Comment

<< Home