Thursday, October 20, 2005

Vakantie!!


Komende zaterdag komen mijn ouders en Dirk en Herma hierheen voor een week vakantie. We hebben een huisje in de buurt van Inverness. Ik voeg hier een foto bij, van wat ik denk dat het huisje is maar helemaal zeker weet ik het niet. We gaan er een heerlijke rustige leuke en gezellige week van maken. Waarvan ik jullie door middel van mijn blog natuurlijk uitgebreid op de hoogte zal stellen, maar aangezien ik er niet van uit ga dat ik internet heb daar zal dit verslag moeten wachten tot ik terug ben. Dit is rond de 29e.
Verder ga ik in het weekend van 5 november met de international studenten naar the Isle of Skye. Daar heb ik heel veel zin in.
Een paar weekjes daarna komt Giljam een dagje over :) en het weekend, of liever gezegd lang wekend, daarna komt Jeltje een paar daagjes logeren.
En daar tussen door moet ik toch ook echt hard studeren. Maar t is allemaal wel heel gezellig.
Ik ga nu mn bibliotheek boeken terugbrengen en daarna nog wat lezen voor mn college van vanmiddag en jullie horen volgende week weer van me, als ik helemaal uitgerust terug ben van vakantie.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hee Nel! Hoe ist daar? Vast een erg gezellige week nu met de family en Dirk & Herma! :D Ik hoor de verhalen wel....tot snel! (naja, het duurt nog ff :)) Liefs Lisanne

19:31  

Post a Comment

<< Home