Monday, October 17, 2005

Zondag


Op zondag mochten we uitslapen tot half 9. Dat hadden we nodig ook, Allemaal hadden we behoorlijk last van spierpijn en dergelijke kwaaltjes.
Na het ontbijt hebben we met zijn allen het huisje opgruimd en schoongemaakt en daarna zijn we via een veel kortere omweg dan op de heenweg terug gereden. Het is wel een kunst om met een busje over een single track road te rijden en dan heel veel tegenliggers te krijgen, omdat dat de enige weg is die open is, maar we hebben het gehaald.
We hebben halverwege de terugweg even een rek / plaspauze gehouden bij Loch Lomond, waar het inmiddels heel mooi weer was geworden. Daarna zijn we door gereden naar Glasgow.

Ik was rond 4 uur thuis. Ik ben eerst maar een paar uur gaan slapen en zo tegen 8 uur ben ik gaan avond eten en toen moest ik toch echt weer gaan denken aan maandag en dus aan mn huiswerk. Gelukkig kon ik daar ook maandag ochtend aan werken. Giljam was Op zondag ochtend, nederlandse tijd in Ohio aangekomen dus daar heb ik nog even mee gebeld om 10 uur 's avonds - het was daar 5 uur, hij ging net eten - en toen ben ik vroeg naar bed gegaan.

3 Comments:

Blogger Dirk said...

Volgende week ook nog even een paar munro'tjes beklimmen? Ik heb hoge bergschoenen voor het echte ruige werk, en lage voor de pittige wandeling in ongebaand terrein. Zelfs speciale regenkleding is er, al werd er in een januari-vakantie nog eens hard om gelachten door enkele amateur-wandelaars.
Leuke foto's, geeft een kijkje op jezelf tijdens het goede Schotse leven en op de ruige natuur!

22:27  
Anonymous Anonymous said...

Hoezo, ik ga door, want hoe vaak maak je dit mee? Je ouders weten nog niet hoeveel munro's we in de planning hebben??!! Of is een hypermarket ook een munro?

Tot zeer binnenkort,hopelijk tijdens een 'Indian Summer'.
Herma

23:05  
Blogger Nelleke said...

ik vond t ook geweldig, maar wel heel zwaar, dus ik denk dat ik volgende week toch meer hypermarkets dan munro's zal beklimmen. En bovendien moet je ecjt een gids meehebben die om kan gaan met een kaart en GPS en compas anders verdwaal je geheid. en dan ben je niet blij. Er zijn mensen overleden op zulke tochten

liefs Nelleke.

Maar misschien voel ik me over een tijdje zo veel gesterkt dat ik het nog eens ga proberen

12:16  

Post a Comment

<< Home