Thursday, December 01, 2005

De eekhoorn

De eekhoorn??? Ja ik heb namelijk een eekhoorn, of squirrel zoals ze ze hier noemen in mijn straat wonen. Heel gezellig beestje is dat. Lekker heen en weer aan het scharrelen in het gras aan de kant van de weg en hij is absoluut niet schuw. Elke ochtend kijk ik even of ik em zie. Ik wilde alleen zo graag een foto nemen en daar was ie niet van gediend. Elke keer dat ik het probeerde had ik alleen een vage veeg op de foto, maar gisteren zat ie te poseren op het muurtje alsof ie wilde zeggen, ik heb je nu lang genoeg gepest, neem maar een foto anders ben je straks weg voordat het gelukt is. Ik durfde niet dichterbij te komen dan waar ik stond toen ik em zag, bang dat ie weer weg zou zijn. Maar ik heb een foto!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, dat kan ook eigenlijk niet: Nelleke zonder huisdier :) Weet je, ze schijnen van pindakaas te houden....als je het op een boom smeert, komen ze erop af.... Zou Hazel erg jaloers zijn als je hem mee naar Nederland zou nemen???

15:00  
Blogger Dirk said...

Wie had ooit kunnen bedenken dat een eekhoorn tot spam kan leiden?
Jammer dat sommigen hun plaats niet kennen.

16:25  
Blogger Nelleke said...

zo, nu slaan jullie opmerkingen wel nergens meer op maar ik dacht toch, laat ik die spam maar verwijderen. Ik had ten slotte geen krediet nodig, hihi

15:03  

Post a Comment

<< Home