Monday, November 28, 2005

Maandag


Jel is weer vertrokken. Ik heb haar tot de bus naar het vliegtuig begeleid maar daarna moest ik terug voor een werkgroep.

maar eerst hebben we nog een laatste Egnogg latte bij de Starbucks gedronken, met zalige muffins erbij.

Ik ben nadat ik Jel op de bus had gezet nog heel even de stad in gegaan en daarna richting de unie.
Daar aangekomen bleek dat ik, en met mij de helft van de groep, het brichtje waarin werd gezegd dat de werkgroep niet door ging niet gezien had. Dus geen werkgroep. Had ik toch Jel weg kunnen brengen. Maar het gaf me wel tijd om mn weglog te up-daten.

het gewone leven gaat nu weer voor een tijdje verder. College volgen, essay's schrijven. Komend weekend het SUSCDF bal, met onze demonstratie dans, ben nu best zenuwachtig onderhand. Dan nog 2 weekjes en dan 3 weken thuis met kerste en oud en nieuw.

Ik weet intussen dat ik mn tentamen op 13 januari moet doen. Daarnaast moeten er nog 2 opstellen af voor eind januari. Ook komt mn moeder nog gezellig een paar dagen over tegen het einde van Januari, rond de 24e denken we en dan komt Giljam me ophalen en ga ik al weer naar huis.

Als je het zo leest lijkt het allemaal heel snel te gaan, maar de komende 3 weken kunne niet snel genoeg gaan. Lekker naar huis, bij Giljam en kerstmis vieren, Ik kom hier al echt in de stemming nu alles in kerst sfeer is aangekleed.

ik ga even wat eten nu, mn maag knort en dan lekker naar huis.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi Nel,

Heb alle dagen weer 'bijgelezen', de adem ontbreekt me soms (wat een tempo). De minuten-wals was toch een goede keuze (destijds, met 18). Maar wat doe je LEUKE dingen!!
Tot binnenkort.
Groeten,
Herma

22:06  

Post a Comment

<< Home