Thursday, November 24, 2005

poffertjes!

Op zondag avond hebben Giljam en ik lekker poffertjes gegeten en daarna thuis op de bank rustig film gekeken en gekletst. De volgende dag moest Giljam gewoon werken dus ik was een dagje rustig thuis. Wat aan m'n essay's gewerkt, opgeruimd de stad ik geweest boodschappen gedaan met m'n vader, gewoon gezellig rustig. En 's avonds uitgebreid gekookt voor Giljam.

De volgende dag moest ik helaas weer terug. Daar had ik het toch wel even moelijk mee. Ik ben door papa naar het station gebracht. Had de trein van kwart voor 11 naar Schiphol. Waar ik met enige vertraging -door een stremming bij Den Haag - aankwam. Inchecken, door de douane, een fles whisky voor mn huisgenoot meenemen, oorbellen met klompjes kopen en toen weer in het vliegtuig en terug naar Glasgow.

Ik was om ongeveer half 4 het vliegveld uit om een uur of 4 was ik thuis. Ik moest bijna direct weer door naar dansles om 6 uur, maar eerst nog een kop warme chocomelk met Ilona. Was ook wel weer gezellig en leuk allemaal.
maar tje ik miste Giljam toch ook wel weer erg... maar over zo'n 3 weken kom ik voor de kerst naar huis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home