Sunday, November 20, 2005

Nelleke in Nederland...?????

Ja Nelleke is in Nederland.. Lang verhaal:
Dit weekend zou Giljam naar me toe komen inGasgow. Ik had al een restaurant geregeld en we zouden samen leuke dingen gaan doen. Ik was op zaterdagmorgen al op weg naar het station, voor de trein naar het vliegveld om hem op te halen toen hij belde dat zn vlucht gecanceled was wegens mist. Flink balen - en huilen - dus. Maar natuurlijk alles proberen om toch nog naar Glasgow te komen. Via Zaventem? Nee 400 euro voor een enkeltje en elkaar dan op het vliegveld een uur zien, dat was toch niet wat we zochten. Met KLM, allemaal volgeboekt... Wat nu. Giljam besloot toen aan zn baas te vragen of ie maandag misschien vrij mocht en toen dat mocht heeft ie zn vluch overgeboekt naar zondag-maandag
Vanmorgen stond ik met mn jas aan klaar om naar de trein te gaan toen Giljam belde dat zn vlucht weer was afgelast wegens mist..Wat nu.. Toen besloten we dat ik dan maar van zondag op maandag naar Nederland zou komen met KLM naar Amsterdam. Ik had mn tas net gepakt toen Giljam belde dat dat 600 euro zou worden. Dat was een beetje te gek, maar als ik tot dinsdag zou blijven dan was het 225 euro. Maar ik had een wrkgroep maandag. Ik moest wel snel beslissen want ik moest eigenlijk direct weg om het vliegtuig nog te halen. Dus ik besloot dat ik die werkgroep wel een andere keer zou inhalen, stapte in de door Giljam bestelde taxi en op naar het vliegveld. Daar bleek gelukkig dat alles met het boeken in orde was - hoewel ik als Nelleke in het systeem stond en op mn paspoort Petronella Tine stond maar dat werd snel opgelost - en ik door naar de gate. Daar nog even wachten en het vliegtuig in. Om kwart over 11 vloog ik weg en om 13.40 was ik geland op Schiphol. En na een bezoek aan de beiden ouders zit ik nu in ons huisje. Vanavond gaan we uit eten bij Poffertjeshuis Pim (Jammie!!)
Morgen ben ik nog de hele dag in Nederland. Al ga ik wel hard werken aan een opstel waar ik gelukkig genoeg informatie voor heb meegegrepen in de haast. en dan dinsdag met de trein weer naar Schiphol weer naar Glasgow en door naar dansles.

Nee, mn leven is alles behalve saai.

5 Comments:

Blogger Dirk said...

Heel apart, moet ik zeggen. En spannend. Veel plezier hier!

23:26  
Anonymous Anonymous said...

Wat een verhaal zeg, maar wel leuk dat jullie elkaar uiteindelijk toch nog kunnen zien.

11:08  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Nelleke,
Met verbazing heb ik nu de meeste verhalen gelezen! (over 2 dagen verdeeld)
Wat doe je geweldige ervaringen op!
Waar haal je de tijd vandaan om je weblogje zo bij te houden?
Vooral de foto's zijn heel verhelderend bij je verslagen.
Heel erg leuk! Ik blijf je nu volgen. (ik kon eerst je weblog niet vinden, maar nu staat-ie bij de favorieten)
Dat je nu opeens in Nederland was!
Nu ik dit schrijf ben je al weer op weg terug denk ik ('t is nu 11.03 uur dinsdagmorgen)
Groetjes uit Soest

11:06  
Blogger Dirk said...

I hope you liked the tulips, the dikes, the klompen, and, as a specimen of the country, Dordrecht. You'll remember Holland when you're back in Scotland, and Jeltje will follow you. Much pleasure.

21:49  
Blogger Nelleke said...

he tante Elly,

leuk dat u nu ook mn blog kan volgen. t zal best een lap tekst geweest zijn om in een keer te lezen.

liefs nelleke

12:25  

Post a Comment

<< Home