Monday, November 28, 2005

Zaterdag: Jel beklimt een Munro

Jel wilde als ze hier was graag een Munro bekimmen. Ze had mijn verslag geleren en dacht dat wil ik ook. Ik had eens laten vallen tegen een paar vrienden dat Jel dat wilde en ik was naar de tourist information geweest maar t zag er niet goed uit. T is hier, zeker noordelijker, al best goed winter en dan gaan er geen touristen groepen meer.

Maar toen zei Ilona tegen mij dat een vriend van haar elk weekend ging, hij had haar gevraagd of ze ns een keer mee wilde en ze mocht gerust vrienden meenemen, als ze maar konden klimmen.

Dus zaterdag gingen ze klimmen naar Ben More, ik kon helaas niet mee omdat ik nogal wat essays moest schrijven en wat achter liep. Een zaterdag rust kwam dus wel goed uit.
Ik vond t wel heel jammer dat ik niet mee kon maar als ze nog een keer gaan dit jaar ga ik misschien wel mee.

Ik heb Jel weggebracht naar Queen Street Station om 8 uur 's ochtens vandaar zijn ze vertrokken. Ik weet verder niet veel van de tocht en ik denk dat Jel dat zelf beter kan vertellen, maar ik denk wel dat daar een stukje over komt op haar blog.

Klik hier voor Jel's stukje.

Ik heb wel gehoord dat t koud was en hard waaide. Soms liepen ze tot over hun knieen in de sneeuw. Maar t was wel een mooie tocht.
Als ik foto's heb plaats ik er wel een paar.

om 22 uur waren ze weer thuis. Omdat ik nog fit was, alhouwel na een dag opstellen schrijven???, zou ik eten koken.
We hebben paella gegeten, uit de diepvries. Heel lekker en daarna vroeg naar bed wat Jel was natuurlijk best versleten en de volgende ochtend moesten we wel weer op tijd op om naar Edinburgh te gaan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home