Thursday, November 24, 2005

Jeltje


Jeltje zou op woensdag aankomen in Glasgow. Ik was dus nog maar net op tijd terug. Ik ben weer naar het vliegveld gegaan. Ik kom er vaak de laatste tijd, en heb haar daar opgehaald. Daarna hebben we lekker de hele stad, althans het winkelgedeelte, verkend. Het was heel gezellig. Om een uur of 4 waren we allebij best moe en begon het donker te worden. We zijn toen naar huis gedaan en hebben boodschappen gedaan.
We zouden spinazielasagna met gorgonzola eten, een succesnummer van Jeltje. Maar of het nu aan onze stapelmethode lag of aan mijn zelfgemaakte bechamell saus de halve lasagne kookte uit de vorm op de bodem van de oven. Maar het restje was gelukkig nog ruim voldoende en smaakte heerlijk.
omdat we allebij heel moe waren zijn we vroeg naar bed gegaan. Helaas moest ik wel eerst nog enige teksten lezen.

Ik heb op donderdag en vrijdag gewoon college dus Jel is in haar eentje de stad in gegaan en ik zie haar om 5 uur weer voor een kop koffie bij starbucks. Zaterdag gaat Jel als alles goed gaat met het weer een Munro beklimmen terwijl ik ploeter op mn essay's en zondag hebben we het plan om naar Edinburgh te gaan, dus dat wordt heel gezellig. Misschien kunnen we ook nog een avondje volproppen met een film in de hoogste bios van Europa. Met geweldig uitzicht over de stad en dan op maandag gaat ze weer terug.
Zal wel stil worden dan. Maar t is wel heel gezellig nu.

Ik ga nu weer hard verder studeren.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha, jmmer dat de bios gisteren niet lukte, maar eigenlijk was het wel leuk want nu heb ik voor het eerst Lord of the Rings gezien!

Het sneeuwt ontzettend op dit moment, de bomen woprden al helemaal wit. Dat belooft wat goeds voor de Munro morgen!

Kus, Jeltje

09:55  
Blogger Dirk said...

't is niet eerlijk....toen wij in Schotland waren, werden Munro's ons ernstig afgeraden. Is dat leeftijddiscriminatie?

21:09  
Anonymous Anonymous said...

Gezellig zeg
ik heb zelf ook maar eens een paginatje geopend:
http://mauricehendrix.waarbenjij.nu
maar ik vraag me hardop af of ik hem wel zo goed zal bijhouden ;)

14:17  

Post a Comment

<< Home