Sunday, December 11, 2005

Kerstversiering

Zo even een update. Nog 7 dagen en dan ga ik naar huis, vandaag over een week zit ik nu in het vliegtuig. En dan 3 weekjes lekker genieten van kerst en oud en nieuw. Maar eerst nog de laatste loodjes. Ik heb mn opstel voor SISL ingeleverd, dat vak heb ik dus afgesloten. Komende vrijdag moet ik nog een formatief essay van 750 woorden inleveren over ' Kant and the right to rebel' . Op 20 januari moet dan het afsluitende opstel van 3 a 4000 woorden af zijn, over 'Locke, Hobbes and Kant and the right to rebel' . Daarnaast moet 20 januari ook mn opstel over 'the History of Homicide' af zijn. Dit opstel is hopelijk een opzet voor mn scriptie. Aan die twee opstellen ga ik werken in de vakantie. Maar dan moet ik nu wel eerst materiaal verzamelen.
Verder heb ik op 13 januari mn tentamen. Na de 20e ben ik dus klaar hier. Misschien nog extra materiaal verzamelen voor mn scriptie.

Mijn moeder komt de 21 of 22e naar mij toe. Gaan we gezellig Glasgow en Edinburgh bekijken enzo. Ze vertrekt de 26e 's middags en de 26e 's avonds komt Giljam met de auto in Glasgow aan. Hij is dan de 25e 's avonds met de boot vanuit Rotterdam vertrokken richting Hull. De 29e 's avonds gaat onze boot terug. De 30e ben ik dus weer in Nederland. Net een dag te laat voor mn moeders verjaardag, helaas.

de 18e februari is er een bal van mijn dansclub hier in Glasgow. En als t even lukt ga ik dan een weekendje terug. Dan kan ik bij Ilona slapen en ga ik de volgende dag weer naar huis.

De komende week heb ik maandag en dinsdag nog les, en donderdag ochtend van 10 tot 11 u. Verder heb ik vrij om nog kerstcadeaux te kopen en mn tas in te pakken. Dinsdag heb ik nog dansles, de laatste van dit seizoen, ze beginnen in januari weer, dus dan kan ik nog een paar lessen mee doen.

Ilona gaat vrijdag al terug. Ik zondag. Zaterdag nog ff de laatste inkopen doen en mn tas inpakken.

Gisteravond hebben Cameron en ik de huiskamer aangekleed in kerstsfeer. Ik heb een paar foto's bijgevoegd, maar in het echt ziet het er toch mooier uit. Maar vooral die sneeuwpop-knuffel is heel lief!!

Ik ga nu weer snel verder aan mn opstel, ik hoop het vandaag af te hebben...

2 Comments:

Blogger Nelleke said...

dank je, nog veel te doen, maar toch ook weer niet. no maar 6 daagjes :)

toch ook wel weer raar, een deel van me wil nog wel langer blijven, gek eigenlijk he.

tot over een paar dagen dan, want ik zal je vast wel zien rond de kerst

liefs Nelleke

18:57  
Blogger Metten said...

Zie ik hier een inzending voor MttN & JtlJ's Pimp ya Space - the Christmas edition? Dacht het wel! Copy...paste...

08:06  

Post a Comment

<< Home