Thursday, December 15, 2005

Pizza en bier

Gister middag zouden we met de groep van Criminal Law; History and Theory en docent prof Farmer wat gaan drinken, om het einde van het jaar te vieren. Gezellig!

Om 4 uur 's middags zaten wij dus aan het bier in de pub. Dat was om een of andere reden zelfs voor mij wat vroeg. Om een uur of 8 ging de docent weg en wij besloten om met een paar een hapje te gaan eten. Pizza dus, met rode wijn. En na de pizza door naar weer een nieuwe pub en weer aan het bier.

de pubs gaan hier om 12 uur dicht, dit heeft mij dus gered van al te erg doorzakken, maar na al dat bier was college vanmorgen wel heel vroeg. En ik zit wel een beetje met een houten hoofd. Maar dat moet ik er dan maar voor over hebben, want t was wel gezellig!

Alleen jammer dat we het aan het einde van het semester doen, nu ken ik een paar mensen wat beter, maar aangezien het vak afgelopen is en ik bijna naar huis ga zal ik ze vermoedelijk niet meer zien. Das n beetje jammer.

Maar heb ik toch nog op de valreep een echte Glasgowse night out meegemaakt.
cheers!

3 Comments:

Blogger Metten said...

Dan weet je ook weer voor de volgende keer dat je prima kunt bonden onder het genot van lauw bier en massaproductiepizza!

14:33  
Blogger Dirk said...

Over drank gesproken:
Je komt helaas nét iets te laat naar Nederland (bollen, klompen, draaiorgels, grachten) om het aanbieden mee te maken van enkele origineel op locatie aangeschafte heerlijkheden. Ik zal zeker aan je denken als dit aanbieden plaats gaat vinden! ;-)
Evengoed: goede reis back home (what's home now?)

21:12  
Blogger Metten said...

Ik zeg: ditchen die commentspam van edwardtaft12679577!
En o ja, welkom terug in Nederland!

13:42  

Post a Comment

<< Home