Monday, December 12, 2005

Verf

De laatste paar weken wordt ons huis geverfd. Dat wil zeggen de gemeenschappelijke delen; de Gang de deuren de muren etc. Elke dag is het dus weer een verrassing wat er nat zal zijn, want ze zetten er geen bordjes bij.

Vanmorgen waren het de deurposten. Van de huisdeuren wel te verstaan. Ik ging vanmorgen de deur uit richting mn werkgroep. steek de sleutel in het slot om de deur weer dicht te doen en terwijl ik de sleutel omdraai blijf ik met mn handen in de natte verf plakken. zucht goed begin van de dag.

Maar ik vond wel dat ze op zn minst een briefje door de brievenbus hadden kunnen doen mat daarop de boodschap: pas op uw deurposten zijn nat. Gelukkig raakten mn kleren de deur niet.

Goed nieuws is wel dat t weer wat kouder is hier. 'T was hier absurt warm de laatste dagen, bijna 5 graden warmer gemiddeld dan in Nederland. Maar nu is t weer onder nul.

mmm, bij herlezen is de toon van deze post wat humeurig, maar zo had ik t niet bedoeld hor, moest er wel een beetje om lachen vanmorgen.

2 Comments:

Blogger Dirk said...

Je huisgenoot dacht zeker: ik heb een kamer verhuurd dus er is wat geld om het huis op te knappen.

22:54  
Blogger Nelleke said...

mn huisgennot is net zo goed huurder als ik.
T zal wel van de vereniging van huiseigenaren komen, ik snap alleen niet waarom ze nu beginnen. Een keer hadden ze buiten geverfd, toen was t gaan vriezen en de verf gebarsten, konden ze t nog n keer doen. Beetje raar seizoen om in te verven.

15:50  

Post a Comment

<< Home