Monday, October 31, 2005

Aankomst in Annahill

Zo daar ben ik weer.
Vorige week een week lekker rustig vakantie gehouden, maar nu moet ik weer hard aan de slag. Maar eerst zal ik jullie een update geven van de vakantie.

Zaterdag de 21e moest ik de bus van 11.20 hebben vanaf het busstation in Glasgow. Die kwam om 12.40 aan in Perth. Daar zouden m’n ouders en Dirk en Herma ook zijn rond die tijd en die zouden me oppikken.
Maar die stonden in een file rond Edinburg, dus ze waren wat laat. Om de tijd te doden ben ik toen even in een café gaan zitten. Waar ik een boeiend gesprek heb gehad met John de eigenaar over literatuur, of liever who-done-it’s.

Daarna zijn we doorgereden richting ons huisje bij Inverness. Nog even een korte stop voor lunch onderweg. (waar..) Net voor donker waren we bij het huisje. het huisje heet Annahill.

Echt een heel mooi huisje, je voelde je er thuis zodra je binnenstapte. Nadat we de bagage hadden binnengebracht en in de slaapkamers hadden gezet zijn we boodschappen gaan doen. We moesten toch eten immers. We hadden het adres meegenomen van een grote Tesco Extra maar die kon de routeplanner niet vinden. Dus dan maar de lokale Coop.
Dirk, Herma, Pap en Mam hadden een hele onrustige overtocht gehad en hadden slecht geslapen daarom gingen we vroeg slapen.

1 Comments:

Blogger Dirk said...

De lunch op de heenweg was in het plaatsje Dunkeld, in een sfeervol eetcafétje, en de overtocht was inderdaad ruig. Want het werd al snel windkracht 7 en dan gaat zo'n boot aardig stampen en klappen op de golven. Je maag zit dan niet altijd op dezelfde plek als je omgeving, en dat is voorzichtig uitgedrukt wel even wennen als je na een inleidende borrel aan de maaltijd gaat. Maar het liep goed af.

21:32  

Post a Comment

<< Home