Monday, October 31, 2005

zaterdag 29/10 Terug naar Glasgow

Het opstaan viel niet mee zo vroeg, half 7 (voor mij 7 uur, want ik mocht als laatste douchen). Daarna de auto inpakken en ontbijten. Om 8 uur vertrokken we. De reis verliep voorspoedig. Herma heeft nog even de Elandproef uitgevoerd om een kamikaze fazant te redden. De auto heeft de proef doorstaan. En de fazant leefde nog.
Om half 11 waren we weer in Perth, waar mijn bus naar Glasgow vertrok. Die ging om 11 uur en na enige files rond Glasgow was ik rond 13:00 thuis.
Even m’n spullen uipakken opruimen en een was draaien en daarna heb ik er een rustige dag van gemaakt.

Zo nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte.
Noot: lees de comments van dirk, die zijn een leuke aanvulling op mijn verhaal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home