Thursday, November 10, 2005

Ik moet nog even vermelden op mn blog dat ik nu in plaats van 1 keer per week voor mn lol, zo'n 3 keer per week dans. Dit omdat ik reserve ben geworden voor een dansdemonstratie op 3 december. Ik heb er zelfs schoentjes voor moeten kopen. Niet dat die duur waren, maar ik heb zulke paren nog thuis liggen uit mn ballet tijd.
ik vind het heel leuk om te doen. Ik ben ook opgeschoven van de beginnersklas naar de gevorderden, dat is veel leuker. Je leert echt wat dansen en je leert mensen kennen.
Vrijdagavond moet ik oefenen voor de dem, zoals ze de demonstratie noemen, daarna heeft de dansgroep een Ceilidh georganiseerd, dus dat wordt heel leuk. Zaterdag middag weer oefenen en dan zaterdag avond vieren twee mensen uit de dansgroep hun verloving. Heel leuk. Maar tegelijk is er ook een andere Ceilidh. Die gene die de vorige keer niet door kon gaan. Dus nu moet ik kiezen wat ik moet doen, lastig..

Verder begin ik het wel druk te krijgen nu. Ik moet voor vrijdag een essay af hebben. Ik dacht dat ik dit af had. Ik had het namelijk gisteren geschreven. Bleek vandaag dat we een verkeerde vooronderstelling hadden gekregen van onze werkgroepdocente dus kan ik vandaag weer opnieuw beginnen.

en verder moet 9 december een groot essay af zijn, waarmee ik een vak afsluit, maar ik heb nog geen tijd gehad om er aan te beginnen, dat had ik vandaag willen doen, maar dat zal nu wel niet lukken. Balen.
Maar ondanks dat het heel druk is hier, is het ook wel heel leuk. En bovendien gaat de tijd dan snel, en dan zie ik Giljam weer sneller. Hij komt het weekend van de 19e hier. :)

ik ga snel weer verder, maar wilde toch even een post plaatsen zodat jullie weten dat ik nog leef.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wat is een Ceilidh eigenlijk precies?
en nog een vraagje: lees je je mail op stervandort@... ook nog? of is die wel heel oud

18:34  
Blogger Dirk said...

Druk druk druk...dat ziet er goed uit

23:07  
Blogger Dirk said...

en oh ja, zondag worden in Barendrecht via Eric de Schotlandfoto's uitgewisseld. Dan komen er nog wat extra Cullodenplaatjes en veel meer, maar ik noem Culloden want dit is naast Loch Ness wel een favouriet plekje lijkt mij ;-)

23:15  
Blogger Nelleke said...

he anonymous,

als je annoniem reageert zet dan wel je naam erbij.. ik lees die mail eigenlijk niet meer, die is te oud al kijk ik er wel af en toe op voor de JDWAngels.
het adres is overigens stervandordt@ Met dt dus.
vraag giljam jel of mn ouders maar om mn nieuwe adres.

over wat een ceilidh is heb ik een tijd geleden een stukje geschreven. Maar het is een dansavond met vooral volksdansen. mannen ik kilt, dames in nette jurk. Is heel leuk. Volksdansen is veel populairder hier dan bij ons - doen we er uiberhaupt nog aan - veel jonge mensen enzo.
een leuke manier om mensen te leren kennen enzo.

liefs Nelleke

15:46  
Anonymous Anonymous said...

aah zo ok
ik had mijn naam overigens keurig in het naam veld ingevuld maar wilde niet een of ander account aanmaken (ja ik ben eigenwijs ik weet het)
grotjes
Maurice

17:24  
Blogger Nelleke said...

je hoeft van mij geen account aan te maken.. maar sluit dan ff af met groetjes van... dat maakt t voor mij duidelijker

liefs nelleke

17:56  

Post a Comment

<< Home