Saturday, January 14, 2006

Tentamentijd

zo weer een post van mij. Ik heb het de laatste dagen echt te druk gehad om te posten, en daarbij had ik ook niets te vertellen (dat overkomt zelfs mij wel eens)
Ik had namelijk gisteren een tentamen, en daar moest hard voor geleerd worden. Maar gelukkig is t nu achter de rug. Het was best moeilijk maar ik heb hoop dat ik em (net) gehaald heb. Ik heb Giljam al een etentje beloofd als ik em haal. Tentamens zijn toch wel anders hier dan in Nederland, en daar moest ik wel aan wennen.

Gisteravond dus helemaal niets gedaan en ontspannen. Vanmorgen zou ik weer hard aan de slag gaan want er moeten nog 2 opstellen af voor vrijdag en das nog een hele klus. Maar zoals je al kon lezen aan dat 'zou'das niet helemaal gelukt. Ik hab me vanmorgen giga verslapen (half 12) maar dat mocht ook wel na de afgelopen week. Ik had een hoop in te halen. Maar daarna heb ik nog een was gedraaid, mn kamer helemaal opgeruimd, en een hoop andere dingen gedaan die onder een noemer vallen : studieontwijkend gedrag.

Nu ga ik dan toch beginnen, maar k moest toch ff op internet om mn banksaldo te checken (voor de boodschappen) dus toen dacht ik laat ik dan maar ff direct mn blogje updaten.

Komende vrijdag ben ik wel lekker van alles af. Dan komt mn moeder gezellig nog een paar daagjes langs (zondag tot donderdag) en op de dag dat mam weg gaat komt Giljam met de auto om me op te halen. Zaterdag over twee weken zit ik op de boot naar huis ('s avonds dan) en dan is mn hele avontuur is Schotland weer over. Is dan toch wel weer snel gegaan.

Maar 18 februari ga ik nog een dagje terug voor het jaarlijkse bal van mijn dansclub dus helemaal weg ben ik nog niet.

4 Comments:

Blogger Metten said...

ik ben echt enorm zielig en probeer dit te compenseren door flauwe grappen met mijn vrouw uit te halen. Vergeef me, het is mijn stoornis.

Groeten, Metten (echt!)

PS: ik ben homo

19:05  
Blogger Metten said...

This comment has been removed by a blog administrator.

19:06  
Blogger Metten said...

This comment has been removed by a blog administrator.

19:07  
Anonymous Anonymous said...

Beste Nelleke ,

Ik wilde vragen of er iemand ervaringen heeft met financiering van Afab.
Ik ben namelijk op zoek naar financiering en zie ze overal staan.

Met vriendelijke groet,
Albert H Haanstra.

06:12  

Post a Comment

<< Home